کوه به کوه نرسید؛ شجاع و کنعانی به کی‌روش رسیدند!

کوه به کوه نرسید؛ شجاع و کنعانی به کی‌روش رسیدند!

پایگاه خبری فوتبالی - دو مدافع تیم ملی رویارویی ویژه‌ای با سرمربی کنونی تیم ملی قطر خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، دیدار دوستانه ایران برابر قطر بیش از هر کسی برای دو مدافع ایرانی حساس و حیثیتی است. دو مدافعی که پس از حضور مجدد کارلوس کی‌روش در تیم ملی تبدیل به اولویت دوم این سرمربی برای بازی کردن شدند و این درحالی است که آن‌ها در دوران سکانداری دراگان اسکوچیچ مهره‌های اصلی این سرمربی کروات بودند.

شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که دو مدافع ثابت مرکزی اسکو بودند، پس از حضور مجدد کارلوس کی‌روش به نیمکت تبعید شده و کارلوس دوباره از مدافعان محبوب خود که در حضور قبلی خود هم به آن‌ها میدان می‌داد، بازی گرفت.

این درحالی است که شجاع و کنعانی در لیگ قطر روزهای خوبی را سپری می‌کردند و به زعم خود استحقاق بازی برای تیم ملی را داشتند ولی سلیقه کارلوس کی‌روش مانع از این کار شد تا این دو مدافع با تغییر شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی صرفاً به عنوان یک تماشاگر به جام جهانی سفر کرده باشند. اتفاقاتی که موجب ناراحتی شدید این بازیکنان هم شده بود و حتی شاهد کل‌کل‌های اینستاگرامی بازیکنان موافق و مخالف مرد پرتغالی هم بودیم.

حال این دو مدافع تیم ملی درحالی باید دوباره با کی‌روش ‌روبه‌رو شوند که خاطره خوبی از این سرمربی پرتغالی در ذهن ندارند و باید دید شجاع و کنعانی که در بازی ایران با اردن در ترکیب ثابت قلعه‌نویی هم قرار داشتند، در صورت بازی مقابل قطر چه نمایشی خواهند داشت.

همچنین باید اشاره داشت که رفتن این دو بازیکن به سمت سرمربی قطر پیش از آغاز بازی برای خوش و بش هم می‌تواند قابل توجه باشد و باید دید خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان ‌قبل از آغاز بازی به سمت سرمربی سابق تیم ملی خواهند رفت یا نه؟

1997