نقل و انتقالات/ لیورپول، مشتری جدید اوسیمهن؛ میلان خواهان جذب مگوایر

نقل و انتقالات/ لیورپول، مشتری جدید اوسیمهن؛ میلان خواهان جذب مگوایر

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد که لیورپول به جمع تیم‌های علاقه مند به مهاجم ناراضی ناپولی اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، باهم چند خبر مهم نقل و انتقالاتی فوتبال را مرور خواهیم کرد:

میلان در میان چند تیم علاقه مند به هری مگوایر، مدافع منچستر یونایتد است. وستهم نیز در ادامه تلاش‌هایش در تابستان برای جذب این مدافع انگلیسی که موفقیت آمیز نبودند، همچنان به او علاقه مند است. (talkSPORT)

.

منچستر یونایتد مارک گوئهی، مدافع تیم کریستال پالاس را به عنوان جانشین مگوایر در نظر دارد. گوئهی در چند پنجره اخیر، توسط چند تیم انگلیسی دیگر نیز مورد توجه قرار داشته است. (Football Insider)

.

لیورپول علاقه زیادی به ویکتور اوسیمهن دارد و ممکن است برای رسیدن به هدف خود، مدیر برنامه‌های این مهجم نیجریه ای را برای تاخیر انداختن در روند مذاکرات برای تمدید قرارداد او، تحت فشار بگذارد. (Radio Kiss Kiss Napoli)

.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، آماده است تا برای جذب آنتونیو سیلوا، مدافع بنفیکا، پیشنهادی 43 میلیون پوندی به تیم پرتغالی ارسال کند. (Defensa Central)

.

منچستر سیتی و وستهم آماده هستند تا برای جذب یان ماتسن، مدافع چپ چلسی که در پایان فصل به انتهای قراردادش با چلسی می‌رسد، با بارسلونا رقابت کنند. (TeamTalk)

.

پیر امیل هویبرگ، هافبک تاتنهام، همچنان مورد توجه اتلتیکو مادرید و یوونتوس قرار دارد. این هافبک دانمارکی، در این فصل جایگاه خود را به ایو بیسوما واگذار کرده است. (Gazzetta dello Sport)

2102