نمره قبولی مدافعان جلوی قطر؛ همه‌کاره‌ها

نمره قبولی مدافعان جلوی قطر؛ همه‌کاره‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- خط دفاعی تیم ملی در بازی مقابل قطر نمره قبولی گرفت. این نمره قبولی نه به دلیل کارهای دفاعی که به دلیل کارهای هجومی و ایجاد موقعیت گل و پاس و گل بود!  

به گزارش فوتبالی، بازی ایران و قطر فارغ از تمام دلایلی که آن را حساس کرده بود، یک نکته جذاب داشت. تقابل تفکرات امیرقلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش. 

دو مربی‌ای که عده‌ای از کارشناسان آن‌ها را دو قطب متفاوت علم فوتبال می‌دانند. با این حال برخلاف نظر کارشناسان این شاگردان امیرقلعه‌نویی بودند که توانستند با 4 گل کی‌روش که گویا از روزهای خوبش خیلی فاصله گرفته شکست دهند.

 گلزنی کنعانی‌زادگان به عنوان بازیکنی که به خاطر نیمکت‌نشینی در جام‌جهانی انگیزه زیادی در این بازی داشت هم به جذابیت‌های آن افزود. نگاهی آماری داشته‌ایم به عملکرد این مدافع و دیگر بازیکنان تیم ملی که مقابل سرمربی سابقشان چه عملکردی را از خود به یادگار گذاشتند؟

کنعانی‌زادگان 100 درصدی

در دیداری که دفاع راست و دفاع چپ تیم ملی ستاره بازی بودند یک مدافع دیگر هم عملکردی فوق‌العاده ثبت کرد. تعویض اجباری امیرقلعه‌نویی دو ضربه سر به سمت دروازه مشعل برشام شلیک کرد و هر دو ضربه تبدیل به گل شد. 

از کنار برو

رامین رضاییان و میلاد محمدی به عنوان مدافعان راست و چپ تیم ملی گل کاشتند و هر کدام با 2 پاس گل صد در صد پاس گل‌های تیم ملی را ثبت کردند. البته درخشش رامین رضاییان فقط همین دو پاس گل نبود. این بازیکن با ایجاد 6 موقعیت گل بیشترین موقعیت را برای هم‌تیمی‌هایش درست کرد و ثابت کرد که چرا کی‌روش در هر شرایطی او را به آلترناتیوهایش ترجیح می‌داد. میلاد محمدی هم با دو پاس گلی که دیشب داد، کار احسان حاج‌صفی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی را سخت کرد.

4326