کنایه مشترک شجاع و کنعانی به کی‌روش (عکس)

کنایه مشترک شجاع و کنعانی به کی‌روش (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد پست اینستاگرامی مشترک محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده، کنایه به سرمربی سابق تیم ملی باشد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در بازی دوستانه دیروز خود در فینال مسابقات چهارجانبه اردن با نتیجه بسیار خوب چهار بر صفر از سد قطر گذشت تا کارلوس کی‌روش شکست سنگینی را مقابل شاگردان سابق خود تجربه کند.

اما قبل مسابقه هم مشخص بود که رویارویی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان با سرمربی کنونی قطر تا چه اندازه برای این بازیکنان حیثیتی است. دو بازیکنی که زمان دراگان اسکوچیچ مدافعان ثابت تیم ملی بودند و با حضور کارلوس کی‌روش به اولویت دوم بازی تبدیل شدند.

همین انگیزه بالا در میدان مسابقه هم خود را نشان داد و کنعانی‌زادگان با به ثمر رساندن دو گل به قطر نشان داد که تا چه اندازه تشنه درخشش در این بازی به خصوص بوده و به نوعی اصلاً این مسابقه برایش حکم یک بازی دوستانه را نداشته است.

اما واکنش زوج دفاعی تیم ملی پس از بازی هم جالب توجه است. کنعانی و خلیل‌زاده دقایقی پیش با انتشار پستی مشترک از تصویری از بازی دیروز که هر دو در آن حضور دارند و یکدیگر را در آعوش می‌کشند، با نوشته «صبر کردن اوج احترام به حکمت خداست» به نظر بیشتر دنبال کنایه مجدد به سرمربی سابق تیم ملی بوده‌اند و به نوعی شایستگی‌های خود را بعد مدتی کوتاه به کی‌روش نشان داده‌اند.

1997