دروازه‌بان سابق پرسپولیس در آلومینیوم هم نیمکت‌نشین شد

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در آلومینیوم هم نیمکت‌نشین شد

پایگاه خبری فوتبالی - احمد گوهری در بازی آلومینیوم مقابل نساجی نیمکت‌نشین یک دروازه‌بان گمنام بود.

به گزارش فوتبالی، احمد گوهری دروازه‌بانی است که این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته تا برخلاف فصول گذشته بتواند برای تیم خود بازی کند. به عبارتی این سنگربان باوجود علاقه باشگاه سابق خود به ادامه فعالیت وی به عنوان گلر دوم، ترجیح داد راهی تیمی دیگر شده و به عنوان دروازه‌بان اول فعالیت کند.

گوهری در بازی‌های گذشته ایرالکو‌ برای تیمش بازی می‌کرد اما اشتباهات تاثیرگذار وی در بازی با تراکتور که منجر به شکست پرگل سبزپوشان در خانه شد، باعث شده تا حسینی با نیمکت‌نشین کردن این دروازه‌بان به یک بازیکن گمنام و جوان بازی دهد.

محمد خلیفه دروازه‌بانی است که این هفته مقابل نساجی در یک بازی خارج از خانه درون دروازه قرار گرفت و حاصل کارش کلین‌شیت نود دقیقه‌ای در ورزشگاه وطنی قائمشهر بود تا مشخص شود کار برای احمد گوهری در ادامه چندان هم راحت نخواهد بود و رقابت بین سنگربانان آلومینیوم بالا خواهد گرفت.

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی خود با سوالی پیرامون انتخابش برای دروازه ایرالکو مواجه شد که چنین پاسخ داد: «خلیفه دروازه بان جوانی است. دیدیم شرایط خوبی در تمرینات داریم و گفتیم به او شانس بدهیم. این تصمیمی است که کادر گرفته است. دو گلر بسیار خوب داریم. گوهری هم گلر بسیار خوب و باتجربه‌ای است. این دروازه‌بان جوان البته باید حواسش باشد که مغرور نشود. اول راه است و باید حواسش را جمع کند. احمد گوهری هم گلر بسیار خوبی است و این دو با هم رقابت می‌کنند.»

1997