زنبور ها صدرنشین موقت لیگ آلمان شدند

زنبور ها صدرنشین موقت لیگ آلمان شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هشتم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بروسیا دورتموند و وردربرمن در ورزشگاه خانگی تیم دورتموند یعنی سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بروسیا دورتموند موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بروسیا دورتموند در سال های اخیر ستاره های زیادی را از ترکیب خود از دست داده است اما این تیم به طور مداوم در حال پرورش دادن استعداد ها و بازیکنان جوان است. ارلینگ هالند و جود بلینگام دو تا از بزرگ ترین ستاره هایی بودند که بروسیا دورتموند آن ها را از دست داد. در حال حاضر هالند و بلینگام در منچسترسیتی و رئال مادرید در حال درخشش هستند و ستاره های لیگ برتر انگلیس و لالیگا به حساب می آیند.

اکنون اما این یولیان برانت که تبدیل به ستاره بروسیا دورتموند شده است. این بازیکن در دقیقه 67 بازی دورتموند مقابل وردربرمن روی پاس امره جان موفق شد تک گل سه امتیازی زنبور ها را به ثمر برساند. دورتموند با این برد اکنون صدرنشین لیگ آلمان است هر چند که بایر لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو در صورت پیروزی در بازی خود می تواند از آن ها جلو بزند.

تماشای خلاصه بازی بروسیا دورتموند 1-0 وردربرمن

1470