قدوس دوباره به برنلی گل زد؛ طلسم‌شکنی بعد از دو سال!

قدوس دوباره به برنلی گل زد؛ طلسم‌شکنی بعد از دو سال!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک ایرانی برنتفورد موفق شد بعد از 721 روز دوباره در لیگ برتر انگلیس گل بزند.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش تیم برنتفورد توانست در مسابقه‌ای از هفته نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر صفر تیم برنلی را شکست بدهد. گل اول برنتفورد را یوان بیسا در دقیقه 25 و گل دوم را برایان امبوئمو در دقیقه 62 زدند.

اما گل سوم این تیم یک سوپرگل بود. سوپرگلی که در دقیقه 87 توسط سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد به ثمر رسید. این در حالی بود که قدوس فقط 3 دقیقه قبل از گلزنی، به جای فرانک اونیکا وارد زمین شده بود.

در هوای بارانی شهر لندن و در ورزشگاه «گچ کامیونتی» وقتی مدافع برنلی سانتر هافبک برنتفورد را با سر به بیرون محوطه جریمه دفع کرد قدوس با سینه توپ را کنترل کرد و جلوی پای راستش انداخت

چند قدم مانده به قوس محوطه جریمه بود که هافبک ایرانی با پای راستش یک ضربه محکم به توپ زد. توپ با سرعت و دقت زیاد به سمت چپ دروازه برنلی رفت و لحظاتی بعد دور از دسترس جیمز ترافورد تبدیل به گل سوم شد.

صحنه شوت زیبای قدوس

با سوپرگلی که سامان زد بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر تمام شد. برنتفورد با این پیروزی 10 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد و این یعنی فرار از منطقه سقوط.

نکته جالب این که قدوس آخرین بار در روز 8 آبان 1400 موفق شده بود در لیگ برتر انگلیس گل بزند. یعنی یک سال و 11 ماه و 21 روز پیش. معادل 721 روز! جالب‌تر این که تیمی که آن روز از قدوس گل خورد هم همین برنلی بود. این طور به نظر می‌رسد که برنلی حریف مطلوب و دلخواه هافبک ایرانی برنتفورد است!

1359