پیش‌بینی درست پیوس درباره زاهدی

پیش‌بینی درست پیوس درباره زاهدی

پايگاه خبری فوتبالی- مهاجم اسبق پرسپولیس جدیدترین فردی است که از شهاب زاهدی تعریف کرده است.

به گزارش فوتبالی، گلزنی شهاب زاهدی در دو بازی اخیر پرسپولیس باعث شده که تمام انتقادهایی که پیش از این، از او شده بود، جایش را به تعریف بدهد و حالا دیگر کسی درباره این صحبت نمی‌کند که چرا زاهدی به پرسپولیس آمده و مهدی عبدی از این تیم رفته است.

این وسط داستان فرشاد پیوس با بقیه فرق می‌کند چرا که مهاجم اسبق قرمزها از روز اول معتقد بود که زاهدی گل اول را بزند، همه چیز حل خواهد شد.

این مصاحبه دو ماه قبل پیوس درباره زاهدی است:" به نظر من مشکل شهاب زاهدی با زدن اولین گل برای پرسپولیس حل خواهد شد. او نباید خیلی به خودش فشار بیاورد یا ذهنش را درگیر فضای مجازی و رسانه‌ها کند. این نکته بسیار مهم است که یک مهاجم باید بار روانی را از روی دوش خودش بردارد. شهاب زاهدی چپ پاست و شوت‌های خوبی هم می‌زند. او می‌تواند گل‌های زیادی در ترکیب پرسپولیس بزند و فقط کافی است آرامش داشته باشد و مترصد فرصت مناسب بماند. با زدن یک گل همه چیز روی روال خواهد افتاد."

حالا که زاهدی در دو بازی اخیر پرسپولیس، 4 گل زده، مشخص شده که پیش‌بینی پیوس درباره این بازیکن درست بوده و خود پیوس هم به این مساله اشاره کرده است:" از روز اول گفتم اگر زاهدی یک گل بزند، روحیه خوبی پیدا می‌کند. این بازیکن را از قبل می‌شناختم و هنگامی که لژیونر شد، با او در تماس بودم. شهاب گاهی با من تماس می‌گیرد و از من مشورت می‌گیرد. زاهدی بازیکن خوبی است و باید به او بها بدهیم."

پیوس که با تسنیم صحبت کرده روزهای خوبی برای زاهدی متصور است:" گل‌محمدی به مهاجمی نیاز دارد که حریف را تحت فشار قرار دهد و زاهدی چنین شرایطی دارد. او در صحنه گل اول پرش بسیار خوبی داشت و اگر روحیه خوبی داشته باشد، آینده بسیار خوبی دارد."

1999