رونمایی از مدیر ورزشی جدید منچستریونایتد؛ کاشف سون در تاتنهام

رونمایی از مدیر ورزشی جدید منچستریونایتد؛ کاشف سون در تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در آستانه استخدام پل میشل به عنوان مدیر ورزشی جدید خود قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ ،  میشل را به عنوان گزینه اصلی هدایت پروژه خود انتخاب کرده اند. اولین تماس با او در ماه مارس گرفته شده است. در حقیقت سر جیم رتکلیف سهامدار جدید یونایتد شخصا به دنبال استخدام میشل است و در نظر دارد که پروژه ورزشی تیمش را به عهده  او بسپرد.

پل میشل در حال حاضر در باشگاه موناکو در لیگ فرانسه فعالیت می کند اما تجربه حضور در باشگاه های دونز، ساوتهمپتون، تاتنهام و لایپزیش را داشته است و به زودی می تواند راهی اولدترافورد شود. میشل در دوران بازی خود در خط دفاعی بازی می کرد و در باشگاه هایی نظیر ویگان التتیک، دونز، هالیفکس تون، سوییندون تون، رکسهام و بارنت بازی کرده است. 

یونایتد امیدوار است که استخدام میشل پیش از شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام شود تا او بتواند بازیکنان مورد نظر خود را در زمستان به خدمت بگیرد و شیاطین سرخ در نیم فصل دوم بتوانند با چهره متفاوتی ظاهر شوند. یونایتد در نیمه اول فصل، عملکرد جالبی نداشته و باید دید که میشل و رتکلیف تا چه حد می توانند در این تیم تحول ایجاد کنند.میشل در دوران حضورش در تاتنهام چهره هایی نظیر سون و دله الی را برای این تیم جذب کرده بود.

4125