خطر سقوط آژاکس جدی شد؛ دو توقف در بازی به علت اعتراض هواداران!

خطر سقوط آژاکس جدی شد؛ دو توقف در بازی به علت اعتراض هواداران!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی آژاکس و اوترخت در ورزشگاه گالگن وارد در روز یکشنبه عصر دو بار متوقف شد چرا که تنش ها در جریان بازی به حداکثر رسیده بودند.

به گزارش فوتبالی، بازی لیگ هلند برای هر دو تیم یک چالش سخت بود چرا که هر دو تیم در حال حاضر در منطقه سقوط قرار گرفته اند و تلاش می کنند تا از خطر سقوط خارج شوند. آژاکس شروع فصل فضاحت باری را داشته است و موریس اشتاین مربی این تیم فشار سنگینی را تحمل می کند. در حقیقت آنها در مقابل اوترخت با نتیجه چهار بر سه شکست خوردند تا روند هشت بازی متوالی بدون پیروزی برایشان ادامه داشته باشد.  اشتاین در آژاکس به روند ضعیف دو برد از دوازده بازی در این فصل رسیده است.

شکست در مقابل اوترخت صبر بسیاری از هواداران آژاکس را لبریز کرد. هواداران خشمگین آژآکس نمی توانستند جلوی دلخوری خود را از عملکرد تیمشان بگیرند و هر چه به دستشان می رسید را به درون زمین پرت می کردند. در حقیقت در دقیقه 89 و در حالی که بازی با تساوی سه بر سه متوقف می شد، دنیس هیگلر داور بازی مجبور شد که به علت پرتاب یک جام پلاستیکی به درون زمین، کار را متوقف کند!

بازی کمی بعد از سر گرفته شد  و داور چهارم هشت دقیقه وقت اضافه گرفت. اسکار فرائولو گل چهارم اوترخت را به ثمر رساند تا تیره روزی های آژاکس بیشتر شود.  بعد از آن هواداران آژاکس باز هم با خشم، اشیای مختلف را به درون زمین پرت کردند تا داور برای دومین بار بازی را متوقف کند!

آژاکس با این شکست حالا در رتبه هفدهم جدول لیگ هلند قرار دارد و خطر سقوط را به صورت جدی حس می کند که اخراج اشتاین نیز دور از انتظار نیست. اژاکس در هفت بازی پنج امتیاز گرفته و فقط ولندام با چهار امتیاز از هشت بازی را در جدول پایین تر از خود می بینند و اوترخت نیز با این پیروزی از انها در جدول سبقت گرفت!

4125