کنایه ژوزه مورینیو به بازیکن دوپینگی مونزا

کنایه ژوزه مورینیو به بازیکن دوپینگی مونزا

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی رم در مورد پاپو گومز هافبک مونزا که متهم به دوپینگ شده است صحبت های عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی ، هفته گذشته تست دوپینگ  پاپو گومز هافبک مونزا که در جام جهانی ۲۰۲۲ همراه آرژانتین قهرمان شده بود، مثبت اعلام شد. پاپو گومز هفته گذشته پیش از اعلام مثبت شدن دوپینگش به علت استفاده از شربت ضد سرفه گفته بود که تنها خاطره ای که از مورینیو دارد بردن لیگ اروپا در پیراهن سویا مقابل رم تحت هدایت او بوده است. مورینیو پس از پیروزی رم مقابل مونزا در مورد این بازیکن گفت: "کمی سرفه دارم ولی هیچ شربت تسکین سرفه ای نخوردم وگرنه باید برای تست آنتی دوپینگ به مشکل بیفتم"

مورینیو همچنین در مورد شایعه اتهام شرط بندی استفان الشعراوی بازیکن رم نیز افزود: "برای یک فرد، متهم شدن به کاری که انجام نداده است باید سخت تر از متهم شدن به کاری باشد که انجام داده است. طبق تجربه، زمانی که یک اتفاق منفی رخ می دهد، کسانی که بیشترین آسیب را می بینند خانواده و والدین، او هستند و این باعث می شود که شما خیلی عذاب بکشید، او به محض ورود با من صحبت کرد، به من گفت که نگران نباشم.باشگاه  تصمیم گرفت یک بیانیه ای را در حمایت از بازیکنان منتشر کند چون مطمئن بودیم آنها دخالتی نداشته‌اند. بازی در تیم ملی بعد از سال ها از نظر اعتماد به نفس برایش خیلی خوب بود."

۱۰۰۹