ادامه جنجال کنعانی‌زادگان؛ جنگ اینستاگرامی به خاطر ماشین 100 میلیاردی

ادامه جنجال کنعانی‌زادگان؛ جنگ اینستاگرامی به خاطر ماشین 100 میلیاردی

پایگاه خبری فوتبالی- محمد حسین کنعانی‌زادگان و ماشین صد میلیاردی‌اش دعوای جدیدی را میان کشتی‌گیرها و فوتبالیست‌ها به راه انداخته است.

به گزارش فوتبالی، امیرمحمد یزدانی ملی‌پوش تیم کشتی آزاد، با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به بازیکن پرسپولیس و ادعای ماشین ۱۰۰ میلیاردی طعنه زد. کنعانی زادگان در مصاحبه‌ای گفته بود:" یک مرسدس بنز گذر موقت دارم، بعد از جام جهانی مجوز واردات یک دستگاه خودرو به ما دادند و من هم یک رنج روور وارد کردم که قیمت آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است."

 این اظهارنظر حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد. ورزشکاران رشته‌های دیگر ورزشی پیش از این بارها به این امتیازی که به فوتبالیست‌ها داده شده اعتراض کردند و صحبت‌های کنعانی‌زادگان موج جدیدی از این اعتراض را راه انداخته است. امیرمحمد یزدانی در پستی در واکنش به این صحبت‌ها نوشت که «خوبه ببازی و جایزه بگیری و در این جا عدالت یک واژه و یک ژست است.»

جواد کاظمیان با انتشار پستی در جواب این کشتی‌گیر دامنه این درگیری و حاشیه‌های میان فوتبالیست‌ها و کشتی‌گیرها را بیشتر کرد. کاظمیان در پاسخ به یزدانی نوشت: «کشتی‌گیر جوان حرف‌هایی که زدی تقریبا درسته ولی واسه تو زوده. یه چند تا تورنمنت برو، مدال بگیر، بعدا حرف بزن! این حرف‌ها را حسن یزدانی و کامران قاسمپور باید بزنن. توی این مملکت دو میدانی کار می‌ره رکورد می‌زنه پول کفش رو هم نمی‌دن. شما هم از خیلی رشته‌ها جلوتر هستین. در ضمن اگه راه و بلد باشی بعد دوران قهرمانیت مثلا میتونی شورای شهر باشی، نماینده مجلس باشی و مجموعه ورزشی‌ها رو ده ساله تو مزایده مفت بگیری. مجوز وارد کردن اسب بگیری و باغ هزار میلیاردی داشته باشی.»

صحبت‌های کاظمیان بدون جواب نماند و یزدانی مجددا پستی منتشر کرده و در آن نوشت:« اگه دوست داشتی می‌تونی بری افتخارات من رو بشماری، شما هم یه مقدار از افتخاراتون رو شرح بدید تا ما شرمنده بشیم.»

کاظمیان هم که قصد نداشت پا پس بکشد، بعد از استوری یزدانی که شاید کمی تند و توهین‌آمیز هم بود، جوابی تندتر را منتشر کرد و نوشت:«افتخارات تو رو بشمارم بچه؟ از بزرگترهات در مورد من سوال کن. تو هنوز وجود نداشتی که من گل آخرین قهرمانی ایرانو تو آسیا زدم.»

نکته جالب و عجیب این دعوا این است که آن‌هایی که به اهدای این ماشین‌ها اعتراض کرده‌اند اعتراضشان به این بوده که چرا فقط به فوتبالیست‌ها اهدا شده و کسی این سوال را نداشته که چرا باید این رانت در اختیار بخشی از جامعه با هر عنوان و شغلی قرار بگیرد!

4326