یک ایرانی علیه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

یک ایرانی علیه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال تاجیکستان یک بازیکن ایرانی در اردوی اعزامی خود به تهران دارد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت؛ تیمی آشنا برای سرخ‌ها که البته یک بازیکن ایرانی هم بین نفرات خود می‌بیند.

شاید برای خیلی‌ها خبر پیوستن مجتبی مقتدایی به تیم قهرمان تاجیکستان جالب توجه بود. بازیکنی که از لیگ آزادگان در انتقالی شگفت‌انگیز راهی تیم پایتخت‌نشین تاجیکستان شد تا این فصل با پیشرفتی چشمگیر از لیگ یک ایران، شانس بازی در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند.

مقتدایی 27ساله برای استقلال تاجیکستان و در لیگ این کشور، هم به عنوان مدافع راست بازی کرده هم هافبک راست منتها او هنوز فرصت بازی در لیگ قهرمانان را پیدا نکرده و جلوی الدحیل و النصر، از روی نیمکت شاهد بازی همبازیانش بوده و باید دید شماره 22 استقلال تاجیکستان، فردا در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت یا نه. تا بحث مقتدایی است به این نکته اشاره کنیم که او امروز در مصاحبه‌ای مدعی شده تیم او می‌تواند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی به دردسر بیندازد.

این درحالی است که سپاهان هم امروز برابر تیمی از ازبکستان قرار می‌گیرد که یک بازیکن ایرانی یعنی سیاوش حق‌نظری را در اختیار دارد ولی باتوجه به مصدومیت حق‌نظری در بازی پیشین آلمالیق احتمال غیبت او در این مسابقه وجود دارد.

1997