محمد جواد محمدی: ذوب آهن این فصل شگفتی‌ساز خواهد بود/ از کار کردن در کنار محمد ربیعی لذت می‌برم

محمد جواد محمدی: ذوب آهن این فصل شگفتی‌ساز خواهد بود/ از کار کردن در کنار محمد ربیعی لذت می‌برم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ذوب آهن معتقد است که این تیم می‌تواند در رقابتهای این فصل لیگ برتر، شگفتی‌سازی کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق هوادار، این فصل نمایش خوبی با پیراهن ذوب آهن داشته و در 7 هفته گذشته، 4 گل به ثمر رسانده تا فقط یک گل با صدر جدول گلزنام فاصله داشته باشد.

صحبتهای خبرنگار فوتبالی با او از شرایط خوب در ذوب آهن شروع شد:" خدا را شکر در این فصل در ذوب آهن شرایط خوبی دارم و توانستم با گوش کردن به دستورات تاکتیکی آقا محمد به اهدافی که می‌خواستم برسم. به نظرم تا الان همه چیز خوب بوده است."

قبل از اینکه درباره ذوب آهن ادامه دهیم، درباره هوادار و جدایی‌ات از این تیم صحبت کن.

من روزهای خوبی را در تیم هوادار داشتم و در این تیم توانستم خودم را در فوتبال ایران مطرح کنم اما در ابتدای فصل تصمیم گرفتم که فضای جدیدی را تجربه کنم و با پیشنهاد آقا محمد و باشگاه ذوب آهن تصمیم گرفتم که از هوادار جدا شوم و راهی اصفهان شوم.

تا اینجای فصل که همه چیز نشان‌دهنده این بوده که انتخاب خوبی داشتی

اول از اینکه این را باید بگویم که ذوب آهن تیم ریشه‌دار و پرافتخاری است و باعث افتخار است که پیراهن این تیم را برتن می‌کنم. وظیفه من گلزنی است و بسیار احساس خوبی دارم که توانستم همان کیفیتی را که در خط حمله هوادار داشتم را در خط آتش ذوب‌ آهن هم پیاده کنم. فقط دوست دارم به تیمم کمک کنم و دوست دارم روند گلزنی‌هایم ادامه‌دار باشد.

تو با مربیان مختلفی کار کردی. از رضا عنایتی گرفته تا ساکت الهامی و علیرضا منصوریان و حالا شاگرد ربیعی هستی. کار کردن با کدام یک از این مربیان، ارزش بیشتری برایت داشته است؟

هر سرمربی تفکر و فلسفه سرمربیگری خاص خودش را دارد و همه این عزیزان در پیشرفت من سهیم هستند اما این را باید ذکر کنم که کار کردن با آقای ربیعی برای من بسیار لذت‌بخش است؛ ایشان از نظر فنی در درجه بسیار بالایی قرار دارند و این را به خوبی در طی سال‌های اخیر نشان دادند.

هدف ذوب آهن در این فصل چیست؟ بازی با کیفیت یا نتیجه‌گیری؟

راستش آقای ربیعی به بازی باکیفیت و مالکانه بسیار اهمیت می‌دهد اما دوست دارد این دو به همراه نتیجه باشد. هدف‌مان در ذوب آهن این است که نسبت به فصول گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم و البته در بالای جدول جایگاه مناسبی را کسب کنیم. به نظرم باتوجه به نوع بازی که در این فصل داریم ارائه می‌کنیم در پایان فصل، هم رتبه خوبی را به دست می‌آوریم و هم ذوب آهن همه را شگفت زده خواهد کرد.

بازی بعدی تیم‌تان با تراکتور خواهد بود؛ سابقه گلزنی به تی‌تی‌ها را داری. در این باره صحبت کن

بله خدا را شکر من توانستم دو فصل قبل رفت و برگشت به تراکتور گل بزنم و باعث افتخارم است که مقابل این تیم ریشه‌دار گلزنی کرده‌ام. قطعا سعی می‌کنم در تقابل با این تیم تمام توانم را بگذارم و برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.

با توجه به اینکه فقط یک گل با رضا اسدی فاصله داری، فکر می‌کنی بتوانی تا آخر فصل در کورس مدعیان آقای گلی قرار بگیری؟

پیش از اینکه به دنبال آقای گلی و افتخارات فردی باشم به دنبال موفقیت تیمم هستم و اگرچه نیم نگاهی به آقای گل شدن دارم اما برایم فرقی نمی‌کند که من گل می‌زنم یا هم تیمی‌ام. مهم فقط پیشرفت ذوب آهن است.

کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

ما هم با پرسپولیس و هم با سپاهان بازی کردیم و این دو واقعا تیم‌های باکیفیتی هستند؛ پرسپولیس همیشه و در هر فصلی مدعی است و سپاهان هم در این فصل تیم بسیار خوبی دارد. استقلال، تراکتور و حتی گل گهر هم به نظرم می‌توانند در این فصل مدعی قهرمانی باشند.

به عنوان سوال آخر، به ملی‌پوش شدن فکر می کنی؟

هرکسی دوست دارد ملی‌پوش باشد و برای کشورش افتخارآفرینی کند و قطعا می‌دانم که آقای قلعه‌نویی عملکرد همه بازیکنان را زیرنظر دارد. قطعا اگر صلاح بدانند به تیم ملی دعوت می‌شوم و اگرم نه حتما صلاح‌ می‌دانستند.

9098