بهترین بازیکن فصل جاری لیگ انگلیس از نگاه کرگر؛ هالند و صلاح نیستند

بهترین بازیکن فصل جاری لیگ انگلیس از نگاه کرگر؛ هالند و صلاح نیستند

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر در زمان اسم بردن از بهترین بازیکن فصل جاری لیگ انگلیس، اشاره ای به محمد صلاح و ارلینگ هالنن داشت.

به گزارش فوتبالی، هالند به روند فصل گذشته اش در منچسترسیتی ادامه داده و در 9 بازی در لیگ انگلیس 9 گل به ثمر رسانده در حالی که صلاح در مقابل اورتون دبل کرد و در این فصل هفت گل و چهار پاس گل داشته است اما کرگر مدافع سابق لیورپول اعتقاد دارد که جیمز مدیسون بهترین بازیکن لیگ انگلیس تا به این جای فصل بوده است. این بازیکن اولین گل خود در خانه باشگاه جدیدش تاتنهام را دوشنبه به ثمر رساند.  این بازیکن 26 ساله یکی از بدنه های شروع فصل خوب تیم آنژه پوستکوگلو بوده است. در حقیقت مدیسون در این فصل سه گل و پنج پاس گل داشته است و به صدرنشینی تیمش در لیگ انگلیس کمک کرده است. 

کرگر به تمجید از عملکرد مدیسون در پیروزی تاتنهام مقابل فولام با نتیجه دو بر صفر پرداخت و گفت :"فکر می کنم که مدیسون در ایجاد تغییرات در تاتنهام نقش ویژه ای داشته است. قطعا نقش مربی خیلی مهم است چرا که فلسفه مربی درون زمین پیاده می شود اما مدیسون هم نقشی کلیدی داشته است. او شماره 10 را پوشید کهع قبلا متعلق به هری کین بود  و بهترین بازیکن تاریخ تاتنهام بوده است. فکر می کنم که جیمز به زودی بازوبند کاپیتای تاتنهام را به تن خواهد کرد. گاهی فشار روی یک بازیکن خیلی زیاد است و نمی تواند تحمل کند اما جیمز ذهنیت خوبی داشته است."

4125