گواردیولا جانشین دی‌بروینه را انتخاب کرد؟

گواردیولا جانشین دی‌بروینه را انتخاب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در پی شایعاتی که در مورد انتقال کوین دی بروینه به لیگ عربستان مطرح شده، پپ گواردیولا نیز تلاش ها را برای پیدا کردن جایگزین ستاره بلژیکی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، شمار زیادی از ستارگان فوتبال اروپا راهی لیگ عربستان شده اند و حالا دی بروینه در کنار محمد صلاح به اهداف  اصلی دولت عربستان تبدیل شده اند. در حقیقت گفته می شود که باشگاه النصر تمایل هایی با وکیل دی بروینه داشته و در نظر دارد که این بازیکن را در تابستان 2024 به خدمت بگیرد. ملی پوش بلژیکی که در حال ریکاوری از مصدومیتش است، اخیرا برای تماشای مسابقات UFC به ابوظبی سفر کرده است. النصر امیدوار است که بتواند این ستاره را به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه ملحق کند.  

حالا فوتبال اینسایدر گزارش داده است که در صورتی که دی بروینه از منچسترسیتی جدا شود، تیم انگلیسی به دنبال خرید جمال موسیالا هافبک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان خواهد رفت و در تلاش خواهند بود تا این بازیکن 20 ساله را به ترکیب تیمشان اضافه کنند. 

موسیالا که تجربه حضور در آکادمی ساوتهمپتون و چلسی را دارد، در رده های پایه برای انگلیس بازی کرده و تا ژوئن 2026 با بایرن قرارداد دارد. گفته می شود که دستمزد این بازیکن در باواریایی ها هفته ای 83 هزار یورو است  و این بازیکن انتظار دارد که در ترکیب بایرن نقش پررنگ تری داشته باشد. جمال فصل گذشته در 47 بازی شانزده گل و شانزده پاس گل داشت. 

4125