نقل و انتقالات/ مهاجم برزیلی آرسنال، در رادار بارسلونا و رئال مادرید؛ احتمال بازگشت دخیا به منچستر یونایتد

نقل و انتقالات/ مهاجم برزیلی آرسنال، در رادار بارسلونا و رئال مادرید؛ احتمال بازگشت دخیا به منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید و بارسلونا، در ادامه جستجوهای خود برای جذب یک مهاجم جدید، ممکن است به تیم‌های انگلیسی روی بیاورند و مهاجمان منچستر سیتی و آرسنال را هدف قرار دهند.

به گزارش فوتبالی، باهم چن خبر داغ نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد:

منچستر یونایتد قصد دارد از دخیا درخواست کند تا در زمان غیبت آندره اونانا، به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا، با قراردادی کوتاه مدت، به منچستر بازگردد. دروازه بان اسپانیایی، پس از اتمام قراردادش با منچستر یونایتد در این تابستان، تا به حال به تیم دیگری نپیوسته است. (The Sun)

.

روبین لنورمند، مدافع رئال سوسیداد، در رادار تیم‌های منچستر یونایتد و لیورپول قرار گرفته است. (TEAMtalk)

.

بایرن مونیخ، هنوز درباره از سرگیری علاقه خود به ژائو پالینیا، هافبک دفاعی فولام، مطمئن نیست. این بازیکن پرتغالی، در اواخر پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، به انتقال به بایرن مونیخ نزدیک شده بود. (Bild)

.

چلسی آماده خواهد بود تا در صورت امکان، باز هم به ولخرجی‌هایش ادامه دهد و تا 100 میلیون یورو برای جذب گاوی، بازیکن جوان بارسلونا هزینه کند. بارسلونا نیز ممکن است برای بهبود شرایط مالی خود، راضی به فروش ستاره جوان خود شود. (Sport)

.

پیشنهادی حداقل 80 میلیون پوندی از طرف بارسلونا یا رئال مادرید لازم خواهد بود تا منچستر سیتی به فروش خولیان آلوارز وسوسه شود. (Football Insider)

.

مهاجم دیگری که در رادار بارسلونا و رئال مادرید قرار دارد، گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال است. شرایط این بازیکن از نزدیک تحت نظر دو غول اسپانیایی قرار دارد. (AS)

2102