لبخند قنبری و ریکی به شایعه اختلاف (عکس)

لبخند قنبری و ریکی به شایعه اختلاف (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شایعه اختلاف محمد قنبری با ریکاردو آلوز با تصاویر امروز منتشره از تمرین تراکتور رد شد.

به گزارش فوتبالی، بحث بستن بازوبند کاپیتانی موضوعی است که از ابتدای فصل در اردوی تراکتور حواشی خاص خود را داشته است. اگر شجاع خلیل‌زاده را از این موضوع جدا کنیم چرا که کسی بابت کاپیتان اول بودن وی بحثی ندارد، اینکه کاپیتان دوم تی‌تی‌ها چه کسی است را هنوز نمی‌توان به درستی جمع‌بندی کرد.

ابتدای فصل در نبود شجاع خلیل‌زاده در بازی‌های دوستانه، محمد قنبری به عنوان باسابقه‌ترین بازیکن تراکتور بازوبند را بر بازو‌ می‌بست و بعد از وی محمد آقاجانپور کاپیتان سوم قرمزها بود که وی هم در تصاویر اردوی ترکیه با بازوبند دیده شد؛ این درحالی است که برخی صفحات هواداری تراکتور سپردن کاپیتان دومی به ریکاردو آلوز را مطرح می‌کردند که این موضوع باتوجه به سابقه یک ساله آلوز محتمل به نظر نمی‌رسید.

با این حال در روزی که شجاع خلیل‌زاده باتوجه به چهارکارته بودن مجوز حضور در بازی برابر شمس‌آذر را نداشت؛ این سوال دوباره به یادها افتاد و جالب‌ترین واکنش را سعید مظفری‌زاده، سرپرست تی‌تی‌ها داشت؛ جایی که مدیر تراکتور در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار فوتبالی در اظهارنظری عجیب مدعی شد که در نبود خلیل‌زاده، بازیکنان هر بازی کاپیتان را مشخص می‌کنند!

درنهایت در بازی با شمس‌آذر ریکاردو آلوز درحالی که محمد قنبری در ترکیب ابتدایی قرار نداشت بازوبند کاپیتانی را بست ولی بعد بازی این‌طور شایعه ‌شد که وینگر باسابقه پرشورها بابت اینکه بعد حضور در زمین بازوبند را دریافت نکرده ناراحت است. همین شایعه سبب شد تا رسانه رسمی تی‌تی‌ها واکنش غیرمستقیمی به این موضوع داشته باشد.

در آخرین تمرین تراکتوری‌ها در تبریز تصویری از ریکاردو آلوز و محمد قنبری منتشر شده که در کنار یکدیگر و با شوخی و خنده در حال اجرای آیتم‌های تمرینی مدنظر پاکو خمز هستند تا عملاً شایعه اختلاف در اردوی تراکتور بین بازیکن باسابقه تراکتور و ستاره پرتغالی نقض شود.

1997