سرمربی سابق لیونل مسی: رونالدو هنوز بهترین بازیکن دنیاست

سرمربی سابق لیونل مسی: رونالدو هنوز بهترین بازیکن دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی فرانسوی النصر از نمایش های کریستیانو رونالدو به وجد آمده و معتقد است که این ستاره پرتغالی، هنوز بهترین بازیکن دنیا است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در آخرین بازی اش برای النصر به معنای واقعی خوش درخشید. النصر در بازی با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه چهار بر سه، برنده شد و رونالدو 2 گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند. این عملکرد فوق العاده رونالدو باعث شد تا سرمربی سابق پاریسن ژرمن به تمجید از او بپردازد.

به نقل از سایت گل، کریستوف گالتیه راجع به عملکرد فوق العاده ستاره سابق تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد در سن 38 سالگی گفت: "وقتی شما مقابل رونالدو قرار می گیرید، کار زیادی از دستتان ساخته نیست. او 2 گل بسیار زیبا به ثمر رساند. هیچ کلمه ای نمی توانم برای توصیف او پیدا کنم. کاری که او در 38 سالگی انجام داد، فوق العاده بود. رونالدو هنوز بهترین بازیکن دنیاست."

گالتیه سابقه کار کردن با لیونل مسی در پاریسن ژرمن را دارد، اما به نظر می رسد که رونالدو را بازیکن بهتری می داند. فوق ستاره پرتغالی در این فصل 20 گل در 19 بازی برای باشگاه عربستانی به ثمر رسانده است.

4416