نیک‌نفس: استقلال جز خود کسی را ندارد و وظیفه است که قراردادمان را کم کنیم

نیک‌نفس: استقلال جز خود کسی را ندارد و وظیفه است که قراردادمان را کم کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال استقلال امیدوار است که نتایج خوب استقلال تکرار شود.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته هشتم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۱ بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

زبیر نیک نفس بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از این پیروزی گفت: بعد از اخراج مرادمند بازی برای استقلال سخت شد. نمی‌دانم اخراج مرادمند درست بود یا نه. مرادمند گفت که داور به او گفته است به بازیکن حریف آرنج زده اما او اعلام کرد که اینگونه نبوده است. صحنه اخراج مرادمند باعث شد بازی سخت شود. به نظرم در دقیقه ۶ روی مهرداد خطا شد و باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد.
او در خصوص مصدومیت خود گفت: مشکل همسترینگ در تمرین برایم پیش آمد و فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد. شاید یکی، دو هفته از میادین دور باشم.

او در خصوص وضعیت کاهش قراردادهای بازیکنان استقلال گفت: صحبتی که با باشگاه داشتیم قرار شد که قراردادمان را کاهش دهیم تا بازیکنان دیگر بتوانند قراردادشان را ثبت کنند. استقلال جز خود کسی را ندارد و وظیفه است که قراردادمان را کم کنیم. در مجموع فکر می‌کنم ما فقط خودمان هستیم و خودمان. کمکی از بیرون نداریم. به نظر من وظیفه خود را انجام دادیم و امیدوارم این تیم بودنمان آخر فصل نتیجه خوبی دهد. مطالبات سال گذشته خود را بالاخره باید دریافت کنیم و فعلا خبری نیست. امیدوارم زودتر این مشکلم حل شود. اگر بازیکنانمان قرارداد خود را کم نمی‌کردند بازیکنان جدید نمی‌توانستند در تیم بازی کنند. من و ۵یا 6 نفر از بازیکنان استقلال قرارداد خود را کم کردیم. فقط خودمان هستیم و خودمان و باید به خودمان کمک کنیم.

او در پایان گفت: باشگاه ما قانونی کار می‌کند و مطمئن باشید اگر غیر قانونی کار می‌کرد، امروز بلانکو نمی‌توانست بازی کند.

2636