ادامه مشکل تغذیه پرسپولیس؛ بازیکنان بدون ناهار به انزلی رفتند

ادامه مشکل تغذیه پرسپولیس؛ بازیکنان بدون ناهار به انزلی رفتند

پایگاه خبری فوتبالی – رستوران طرف قرارداد باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی این باشگاه، سرویس‌دهی به پرسپولیسی‌ها را قطع کرده و نمی‌خواهد با دادن غذا، بدهی این باشگاه و طلب خودش را بیشتر کند.

به گزارش فوتبالی، در فوتبال ایران اتفاقات عجیب و غریب کم رخ نمی‌دهد اما اتفاقی که از یک هفته پیش در پرسپولیس رخ داده واقعا باورنکردنی است. مدتی است وعده ناهار بازیکنان به دلیل بدهی پرسپولیس قطع شده است!

روال کار در چند سال اخیر این طور بوده است که وقتی تیم صبح تمرین داشت، از یک رستوران خوب برای اعضای تیم ناهار تهیه می‌شد. اگر هم تمرین در نوبت عصر برگزار می‌شد برای همه شام می‌گرفتند.

این روال همیشه وجود داشت و هرگز حتی در بدترین شرایط مالی هم قطع نشده بود. اما از چند روز پیش و در اتفاقی عجیب ناهار و شام تیم قطع شده است. نکته عجیب این که هفته گذشته وقتی پرسپولیس موفق شد استقلال تاجیکستان را شکست بدهد هم خبری از شام نشد!

اما دلیل قطع وعده‌های غذایی چیست؟ یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در این باره به فوتبالی گفت: «واقعیت این است که طلب رستورانی که باشگاه با آن قرارداد دارد پرداخت نشده است و به همین دلیل رستوران مربوطه دیگر به ما غذا نمی‌دهد

حالا راه حل این مشکل چیست؟ آیا باشگاه پرسپولیس ایده‌ای دارد؟ فرد نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این باره می‌گوید: «راه حل فقط و فقط پول است. هیچ راه دیگری نداریم. باید طلب این رستوران پرداخت شود تا روال کار به روال قبل برگردد

شاید باور نکردنی باشد اما این اتفاق افتاده است و باشگاهی که پرافتخارترین باشگاه ایران در سال‌های اخیر بوده به لحاظ مالی آنقدر دچار مشکل است که نمی‌تواند به بازیکنان و مربیانش غذا بدهد! از روزی که رستوران به باشگاه پرسپولیس غذا نداده، تدارکات این باشگاه یک وعده ساده غذایی شامل نان، سیب‌زمینی پخته، تخم‌مرغ پخته، پنیر، خیار و گوجه به عنوان ناهار برای بازیکنان آماده می‌کند.

این اتفاق البته اصلا به مذاق بازیکنان خوش نیامده است و آنها از ادامه این روند ناراضی هستند. این نارضایتی تا جایی پیش رفته است که خبرگزاری ایسنا خبر داد امروز و قبل از سفر کاروان پرسپولیس به انزلی، بازیکنان از خوردن ناهار که شامل سیب‌زمینی و تخم‌مرغ آب پز بود امتناع کردند!

چند وقت پیش رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده که این باشگاه برای تهیه ناهار بازیکنان هم مشکل دارد و حالا با انتشار این خبرها مشخص شده که مشکل باشگاه واقعا جدی است و باید آن را باور کنیم!

1359