پیش بازی ملوان- پرسپولیس/ مچ‌اندازی تارتار و یحیی در انزلی

پیش بازی ملوان- پرسپولیس/ مچ‌اندازی تارتار و یحیی در انزلی

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس برای پس گرفتن صدرجدول از استقلال محکوم به پیروزی در برابر ملوان است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در این فصل بهترین شروع خود را با یحیی گل‌محمدی داشته و در 6 بازی قبلی خود موفق به کسب 5 پیروزی و 1 مساوی شده است برای اینکه صدر جدول را از استقلال 18 امتیازی پس بگیرد باید در انزلی ملوان سرسخت این فصل را شکست بدهد.

تارتار به دنبال دومین برد مقابل پرسپولیس: مهدی تارتار که این فصل نتایج خوبی با ملوان گرفته، امیدوار است بتواند برای دومین بار پرسپولیس را شکست دهد. امروز آماری منتشر شد مبنی بر آنکه آخرین باری که تیم ملوان موفق شد در انزلی مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد به 3358 روز قبل برمی گردد و باید دید تارتار می‌تواند این طلسم را از بین ببرد یا نه.

ششمین برد فصل در گروی ششمین برد پیاپی در برابر ملوان: پرسپولیس در 5 تقابل قبلی خود با ملوان به 5 پیروزی رسیده و در صورت ادامه این روند در فردا، نه تنها ششمین برد متوالی‌اش مقابل ملوان را جشن خواهد گرفت بلکه به ششمین بردش در رقابتهای این فصل هم خواهد رسید و می‌تواند به صدر جدول برگردد.

به روایت آمار: ملوان و پرسپولیس تاکنون در 55 بازی لیگ برتری در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که ماحصل آن 24 برد برای پرسپولیس و 10 برد برای ملوان بوده و 21 مسابقه هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

نتیجه هفته گذشته: ملوان با صنعت نفت به تساوی 1-1 رسید و پرسپولیس هم با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داد.

وضعیت دو تیم در جدول: ملوان با 11 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و پرسپولیس هم با 15 امتیاز، تیم دوم جدول است.

هفته هشتم لیگ برتر

یکشنبه 7 آبان

ملوان- پرسپولیس ساعت 16

تیم داوری: سید وحید کاظمی، محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان، مهرداد خسروی

9098