وقتی مدیر استقلالی طعنه می‌زند؛ هدایای داوری و قهر مربی به خاطر آپشن!

وقتی مدیر استقلالی طعنه می‌زند؛ هدایای داوری و قهر مربی به خاطر آپشن!

پایگاه خبری فوتبالی – عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اسمی از پرسپولیس نیاورده است اما همه کدهایی که داده است ما را به پرسپولیس می‌رساند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یک روز بعد از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم یک مصاحبه جنجالی با خبرگزاری تسنیم انجام داده و در آن کنایه‌هایی زده است که به نظر می‌رسد مخاطبش باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن باشد.

خانی در مصاحبه با تسنیم درباره اعتراض برخی تیم‌ها به داوری گفته است: «شما ببینید اتفاقات داوری چطور برای استقلال رقم می‌خورد و کار ما را برای امتیاز گرفتن سخت می‌کند ولی بعضی تیم‌ها به ‌سادگی با اشتباهات داوری امتیاز می‌گیرند. یکی از رقبای ما تا الآن 5 امتیاز به‌ خاطر اشتباهات داوری گرفته است و من تعجب می‌کنم چطور به سازمان لیگ و فدراسیون حمله می‌کنند. بهتر بود حداقل از چیزی طلبکار نباشند و هر وقت خواستند بیانیه علیه فدراسیون و سازمان لیگ بدهند، یاد اشتباهات داوری که به‌ سودشان بوده بیفتند. الآن اول لیگ است و آخر فصل مشخص می‌شود این اشتباهات چقدر روی قهرمانی یک تیم اثر می‌گذارد.»

خانی در این جملات نامی از پرسپولیس نبرده است اما تقریبا همه اهالی فوتبال معتقدند او درباره پرسپولیس حرف زده است. چون این تیم در بازی‌هایی مقابل ذوب آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان از اشتباهات داوری سود برد.

خانی در بخشی دیگر از حرف‌هایش احتمالا به ماجرای شکایت پرسپولیس به خاطر ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو اشاره داشته و گفته است: «جنگ و دعوا نداریم ولی اگر قرار باشد این‌گونه درباره مسائل باشگاه ما دخالت کنند سکوت نمی‌کنیم و پاسخگو خواهیم بود، آنها شروع‌کننده همه دعواها هستند، حتی وقتی مربی ما لطف می‌کند و رقم قراردادش را به‌خاطر رعایت سقف بودجه کاهش می‌دهد، می‌گویند "مگر می‌شود یک مربی دو بار قراردادش را کاهش دهد؟!"، بله، چرا نشود؟! همان‌طور که می‎شود یک مربی به‌ خاطر آپشن قراردادش قهر کند، می‌‌شود یک مربی هم دو بار قراردادش را کاهش دهد. اولویت جواد نکونام از روز اول پول نبوده است و در این مدت تا آنجا که می‌دانم یک بار هم درباره حق و حقوق خودش حرف نزده و اگر چیزی هم خواسته مربوط به بازیکنان و دستیارانش بوده است.»

1359