شایعه در شهر/ پیشنهاد عارف غلامی به پرسپولیس؛ یحیی مخالفت کرد!

شایعه در شهر/ پیشنهاد عارف غلامی به پرسپولیس؛ یحیی مخالفت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – بر اساس برخی اخبار، ظاهرا مدافع سابق استقلال اخیرا با باشگاه پرسپولیس به صورت غیرمستقیم ارتباط و حتی شاید مستقیم ارتباط گرفته تا شاید بتواند به این تیم برود.

به گزارش فوتبالی، به گزارش فوتبالی، عارف غلامی مدافع سابق استقلال که در نقل و انتقالات تابستانی در لیست مازاد استقلال قرار گرفته بود همچنان بدون تیم مانده است.

غلامی در زمان حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود اما پس از روی کار آمدن جواد نکونام شایعاتی درباره عدم تمایل سرمربی جدید با مدافع قدیمی شنیده شد هر چند این شایعه تایید نشد اما پس از چند روز پر از حرف و حدیث سرانجام غلامی در یک استوری اعلام کرد که از استقلال می رود

البته پس از اینکه استقلال در برهه‌ای از فصل نقل و انتقالات به مشکل خورد و نتوانست مدافعان مد نظر نکونام را جذب کند بحث بازگشت غلامی به استقلال مطرح شد اما این اتفاق هرگز نیفتاد. شنیده شد غلامی عددی به باشگاه پیشنهاد داد که خیلی بالا بود و به همین دلیل باشگاه او را نخواست. در روزهایی که اخبار متفاوتی درباره بازگشت یا عدم بازگشت غلامی به استقلال منتشر شده بود، او روز 8 مرداد طی یک استوری در صفحه خودش از یک پیشنهاد خارجی خبر داد.

غلامی در این استوری نوشته بود که با یک تیم خارجی قرارداد امضا کرده است و اگر تا 5 روز پس از امضای این قرارداد با استقلال به توافق نرسد به همان تیم خارجی خواهد رفت. اما حالا 3 ماه از آن روز می‌گذرد و غلامی هنوز به هیچ تیم خارجی و داخلی نپیوسته و بی تیم مانده است.

البته او در این مدت تلاش‌هایی برای پیدا کردن تیم انجام داده است. برخی خبرها حاکی از آن است که آخرین مورد هم تلاش او برای پیوستن به پرسپولیس بوده است. ظاهرا پس از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی، شنیده شده غلامی چراغ سبز نشان داده که به پرسپولیس برود.

مصدومیت پورعلی‌گنجی جدی و مدت غیبت او طولانی است و پرسپولیس به خاطر حضور در چند تورنمنت ممکن است با کمبود مدافع مواجه شود. شنیده شده وقتی ماجرای چراغ سبز شنیده شده، یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و نفر اول کادر فنی پرسپولیس با این پیشنهاد مخالفت کرده است. غلامی در روزهای گذشته در اینستاگرام صفحه مدرسه فوتبال پرسپولیس را فالو کرده است و همین ماجرا باعث شد چنین گمانه زنی هایی مطرح شود.نکته جالب این که مدتی پیش هم شایعه پیوستن غلامی به پرسپولیس هم منتشر شده بود اما در آن برهه هم خبر آمد یحیی مخالف این انتقال است.

1359