لواندوفسکی بارسلونا را مستحق شکست در ال کلاسیکو نمی داند

لواندوفسکی بارسلونا را مستحق شکست در ال کلاسیکو نمی داند

پایگاه خبری فوتبالی- رابرت لواندوفسکی مهاجم تیم بارسلونا پس از شکست تیمش در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید به گفتگو با رسانه ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی در مورد شرایط بارسلونا در ال کلاسیکو گفت: "رئال مادرید امشب بردی را بدست آورد که به نظر من مستحق آن نبود. البته آنها ۳ امتیاز را گرفتند و پیروز شدند اما لیگ طولانی‌ است و هفته های زیادی تا پایان لیگ باقی است. ما در بارسلونا تسلیم نمی‌شویم و قطعا به راه خود ادامه خواهیم داد."

لواندوفسکی در ادامه گفتگوی خود پس از بازی افزود: "هفته‌های گذشته برای ما بسیار سخت بود زیرا گزینه‌های زیادی برای ایجاد تغییرات در ترکیب برای استراحت وجود نداشت و فکر می‌کنم در دقایق پایانی متوجه خستگی ما شده باشید. جود بلینگام واقعا در فرم فوق‌ العاده‌ای‌ است و می‌بینید که او استعداد بزرگی‌ است و هر بازی بهتر از بازی قبلی کار می کند. او هر بازی گل می‌زند و جایگاه خود را در تیم رئال مادرید کاملاً پیدا کرده‌است. هم به او و هم به طرفداران رئال مادرید بابت این پیروزی تبریک می گویم."

رابرت لواندوفسکی علی رغم رهایی از بند مصدومیت با صلاحدید کادر فنی بارسلونا در این دیدار بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم علی رغم حضور در زمین نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند

۱۰۰۹