از الدحیل تا ملوان؛ این همان پرسپولیس بود؟

از الدحیل تا ملوان؛ این همان پرسپولیس بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – نمایش امروزِ پرسپولیس ناامید کننده بود و می‌توان این بازی را یکی از بدترین‌ بازی‌های این تیم در سال‌های اخیر دانست.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس امروز در انزلی مقابل ملوان با تساوی بدون گل متوقف شد. با این تساوی تیم یحیی گل‌محمدی دو امتیاز از استقلال عقب افتاد تا صدر جدول در اختیار تیم جواد نکونام بماند.

اما نکته مهم در بازی امروز پرسپولیس مقابل ملوان، نمایش ضعیف و دور از انتظار این تیم بود. پرسپولیس نتوانست حتی یک موقعیت گل جدی روی دروازه‌ میزبان ایجاد کند و این مساله اتفاق مرسومی نیست. آخرین باری را که پرسپولیس نتوانسته بود در یک بازی موقعیت گل ایجاد کند کسی یادش نیست.

عجیب‌تر این که بازیکنان پرسپولیس بر خلاف باز‌ی‌های چند فصل اخیر در دادن پاس‌های متوالیِ صحیح هم ناتوان بودند. تعداد پاس‌های اشتباه بازیکنان پرسپولیس در این بازی به شدت بالا بود و خبری از حرکات ترکیبی موفق در نزدیکی‌های محوطه جریمه حریف هم نبود.

باورِ این که این پرسپولیس همان تیمی بود که در قطر الدحیل را در یک بازی کاملا برتر شکست داد بسیار سخت است. در قطر پرسپولیس بسیار چشم‌نواز و تاکتیکی بازی کرد و نقشه‌های متنوعی در حمله داشت اما امروز حتی یک تاکتیک مشخص هم در این تیم دیده نشد.

پرسپولیس البته بعد از بازی با الدحیل، در مقابل گل‌گهر سیرجان، پیکان و استقلال تاجیکستان هم بازی کرد. در این 3 بازی هم تیم یحیی گل‌محمدی نمایش‌های قابل دفاعی داشت اما بازی با ملوان یکی از بدترین نمایش‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر بود. شاید اگر ملوان یک مهاجم جسور و بادقت در خط حمله داشت پرسپولیس همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفت. 

حالا باید منتظر ماند و دید کادر فنی پرسپولیس چه توضیحی درباره نمایش ضعیف این تیم مقابل ملوان دارد.

1359