عصبانیت هواداران سپاهان از دابو؛ او اصلا قدرشناس نیست!

عصبانیت هواداران سپاهان از دابو؛ او اصلا قدرشناس نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک خارجی سپاهان کم‌حوصله بود و در سومین بازی‌اش برای این تیم حاشیه‌ای کم‌نظیر ساخت! 

به گزارش فوتبالی، عجیب‌ترین حاشیه بازی‌های این هفته از لیگ برتر اتفاقی بود که در جریان نساجی مازندران و سپاهان اصفهان رخ داد و نزدیک بود بین بازیکن و سرمربی سپاهان درگیری شدیدی ایجاد شود.

در دقیقه 65 بازی ژوزه مورایس سرمربی سپاهان تصمیم گرفت دو تعویض  همزمان انجام بدهد و آریا یوسفی و برایان دابو را از زمین بیرون بکشد. یوسفی خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی از زمین بیرون آمد اما دابو با عصبانیت به سمت نیمکت آمد.

دابو با محمد کریمی که جانشین او می‌شد دست داد اما دست یکی از اعضای کادر فنی سپاهان را که به سویش دراز شده بود کنار زد و در حالی که زیر لب چیزهایی می‌گفت به سمت نیمکت رفت.

رفتار او اما اصلا به مذاق مورایس خوش نیامد و سرمربی پرتغالی از دابو به شدت عصبانی شد. عجیب این که دابو اصلا از موضع اعتراضی‌اش کوتاه نمی‌آمد و داشت با سرمربی‌اش جر و بحث می‌کرد.

درگیری به شکل عجیبی داشت ادامه پیدا می‌کرد و اگر دخالت اطرافیان نبود ممکن بود کار به درگیری فیزیکی هم بکشد. جالب این که دقیقا در همان لحظات سپاهان توانست به گل مساوی برسد اما ظاهرا کادر فنی سپاهان این گل را ندیدند.

حاشیه عجیبی که دابو به وجود آورده باعث انتقادات زیاد هواداران سپاهان از این بازیکن شده است. سپاهان باشگاهی است که معمولا چنین حاشیه‌هایی ندارد و اگر در تمرینات این تیم اتفاقی بیفتد خبرش به بیرون درز نمی‌کند.

اما ماجرای دابو درست وسط بازی و در جلوی دوربین‌های تلویزیونی رخ داد و باعث شد بعد از مدت‌ها سپاهان وارد یک حاشیه عجیب و غریب شود. عصبانیت هواداران به این دلیل است که باشگاه هزینه‌های زیادی برای جذب این بازیکن پرداخته است و انتظار بروز چنین حاشیه‌هایی را از او ندارد. 

دابو روز 8 مرداد به سپاهان پیوست اما به دلیل محدودیت‌هایی که در بحث سقف قراردادها پیش آمد باشگاه نتوانست تا مدت‌ها قرارداد او را ثبت کند و از این بازیکن بازی بگیرد. باشگاه ناچار شد قرارداد برخی از بازیکنان و همچنین قرارداد خود دابو را اصلاح کند. سرانجام هم با گذشت دو ماه از پیوستن دابو به سپاهان مشکل حل و قرارداد دابو ثبت شد. البته با همکاری تعدادی از بازیکنان و هزینه‌هایی که برای باشگاه ایجاد شد.

دابو در بازی با صنعت نفت از دقیقه 63 به زمین رفت تا اولین بازی‌اش را برای سپاهان انجام بدهد. پس از آن در بازی با آلمالیق در ترکیب اصلی قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد. در بازی با نساجی هم در ترکیب اصلی بود اما سپاهان در این بازی خوب نبود و مورایس تصمیم به انجام تغییراتی در تیمش گرفت. تعویض دابو هم یکی از این تغییرات بود که با واکنش تند او مواجه شد.

حالا هواداران سپاهان از دابو به این دلیل ناراحتند که او بیش از دو ماه را بدون انجام یک بازی در اصفهان سپری کرد و خوش گذراند. بازیکنان و مدیران باشگاه تلاش زیادی کردند تا مشکل او حل شود و بتوانند قراردادش را ثبت کنند. اما او در سومین بازی‌اش حاشیه‌ای به این بزرگی ایجاد کرد و این نشان می‌دهد او اصلا قدر کارهایی را که برای او انجام شده نمی‌داند! 

باشگاه سپاهان البته ساعاتی پیش اعلام کرد که دابو به کمیته انضباطی این باشگاه فرا خوانده شده است. احتمالا مورایس هم شخصا اقدام به تنبیه او کرده و چند بازی او را روی نیمکت خواهد نشاند.

1359