گلایه مدیر استقلالی؛ چرا کارگروه نقل و انتقالات به ماجرای هوادار متمول ورود نکرد؟

گلایه مدیر استقلالی؛ چرا کارگروه نقل و انتقالات به ماجرای هوادار متمول ورود نکرد؟

پایگاه خبری فوتبالی – عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته در یک مصاحبه تلفنی پاسخ یکی از مدیران باشگاه درباره شکایت از این باشگاه را داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر درباره پرونده‌های حقوقی و انضباطی این باشگاه توضیحاتی داد. او در بخشی از حرف‌هایش به مصاحبه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اشاره کرد و گفت از این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

محمد حسین میثاقی بعد از شنیدن صحبت‌های دوام گفت که اگر از باشگاه استقلال کسی قصد ادای توضیحات یا پاسخگویی دارد می‌تواند در همین برنامه روی خط بیاید. از همان جا قابل پیش‌بینی بود که یک مدیر باشگاه استقلال روی خط خواهد آمد. 

فرشید سمیعی از اعضای هیات مدیره استقلال روی خط برنامه آمد تا پاسخی به ادعاهای حسین دوام بدهد. او گفت: «باشگاه استقلال به دنبال آرامش و از تنش گریزان است. اگر حق و حقوقی برای خودمان قائل هستیم، اقدام قضایی می‌کنیم. در نتیجه کسی که منطق دارد هوچی‌گری نمی‌کند و مثل روزنامه دیواری‌های دوران مدرسه ما، استوری نمی‌گذارد! این در شان باشگاهی که ادعای بزرگ بودن دارد نیست. هر روز تهمت، افترا، نشر اکاذیب...»

سمیعی از کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال گلایه کرد و گفت: «طبق قول و قراری که قبلا گذاشته بودیم قرار بود وقتی کسی شروع به این کارها کرد، طرف مقابل سکوت کند و دوستان در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق ورود و تنبیهات انضباطی را اجرا کنند. اما هر بار این اتفاق افتاد ما سکوت کردیم و رکن قضایی ورود نکرد. منتظر ماندند تا ما ورود کنیم و بعد واکنش نشان بدهد! اما این بار هم باید پاسخ بدهیم و هم باید شکایت کنیم.» 

سمیعی در پایان صحبت‌‌های باشگاه پرسپولیس را به اقدام متقابل تهدید کرد و گفت: «ما تا الان سکوت کرده‌ایم. اما اگر قرار به شکایت باشد ما هم مواردی داریم. مثلا قانون برای یک بازیکن خاص تغییر کرده است. یا اقاریر موثق و مستندی داریم مبنی بر انجام چیزی که قانون ما را از آن منع کرده است. نهادهای نظارتی مختلف از ابتدای فصل روی فشار شدیدی وارد کردند که هر گونه پرداختی از سوی هوادار به هر شکلی ممنوع است مگر این که داخل اسناد باشگاه ثبت شود. این یک تخلف جدی است و ما انتقاد جدی از کارگروه داریم که چرا این موضوع تا کنون به کمیته انضباطی گزارش نشده است. وقتی چندین نفر به عنوان مدیر عامل، کاپیتان، بازیکن و ... همه اقرار به این نوع پرداخت‌ها کرده‌اند. چرا تاکنون کارگروه اقدامی نکرده است؟»

1359