تراکتور - نساجی؛ سوپرگل قنبری با طعم سهمیه آسیایی

تراکتور - نساجی؛ سوپرگل قنبری با طعم سهمیه آسیایی

پایگاه خبری فوتبالی - بازی با نساجی بیش از هر بازیکنی برای محمد قنبری یک دیدار بسیار شیرین و خاطره‌انگیز است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته نهم لیگ برتر تراکتور در تبریز میزبان نساجی مازندران است. دیداری که برای هر دو تیم از لحاظ کسب نتیجه اهمیت زیای دارد. تی‌تی‌ها به دنبال کسب پیروزی و خروج از بحران ناشی از دو باخت پشت سر هم خواهند بود و نساجی هم می‌خواهد پس از پنج بازی بالاخره رنگ برد را ببیند.

اما آخرین بازی با نساجی در ورزشگاه یادگار امام(ره) برای طرفداران تراکتور و علی‌الخصوص محمد قنبری خاطره بسیار شیرینی دارد. مسابقه‌ای که تی‌تی‌ها با حضور پرشور خود به دنبال قطعی کردن کسب سهمیه پلی‌آف آسیایی خود بودند و می‌خواستند نتیجه تلاش و نتایج خوب خود با پاکو خمز را تکمیل کنند ولی بازی برای این تیم گره خورد و تا دقیقه ۹۰ این دیدار با نتیجه بدون گل سپری شد.

درحالی که قائمشهری‌ها درحال کسب یک تساوی شیرین خارج از خانه با سرمربی اسپانیایی وقت خود بودند، این محمد قنبری بود که در دقیقه ۹۰ با حمل توپی که داشت خود را به گوشه منطقه چپ محوطه جریمه حریف رساند و با شوتی سهمگین دروازه علیرضا حقیقی را به زیبایی گشود تا تراکتور با این برد دقیقه نودی خانگی سهمیه آسیایی خود را قطعی کند.

گلی که ورزشگاه پرجمعیت یادگار امام(ره) را به مرز انفجار رساند و البته زننده گل هم خوشحالی ویژه‌ای داشت و پس از درآوردن پیراهن خود همراه با سیدابوالفضل رزاق‌پور  به سبک کریستیانو رونالدو در سال آخر خود در منچستر یونایتد خوشحالی کرد و چشم‌هایش را بست تا در ورزشگاهی که به مرز انفجار رسیده بود، تصمیم بگیرد بخوابد!

گلی که برای این وینگر جوان بسیار خاطره‌انگیز است و البته خاطره خوشی هم برای تی‌تی‌ها دارد و باید دید مسابقه دوباره با نساجی در تبریز بازهم برای این وینگر ارومیه‌ای خوش‌یمن خواهد بود تا در صورت بازی به اولین گل فصل خود دست یابد یا نه.

1997