باشگاه بارسلونا جدیدترین مشتری گلزن مکزیکی فاینورد

باشگاه بارسلونا جدیدترین مشتری گلزن مکزیکی فاینورد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا به دنبال جذب مهاجم گلزن فاینورد است

به گزارش فوتبالی ، به نقل از نشریه موندو دپورتیوو باشگاه بارسلونا گزینه خرید سانتیاگو خیمنز مهاجم مکزیکی باشگاه فاینورد را در نظر دارد و ممکن است از قبل برای به خدمت گرفتن این بازیکن مذاکراتی نیز با سران باشگاه هلندی صورت داده باشد. باشگاه اسپانیایی البته باید تا فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ صبر کند زیرا باشگاه هلندی قصد فروش این بازیکن را در ماه ژانویه نخواهد داشت.

این مهاجم ۲۲ ساله مکزیکی در این فصل رقابت های لیگ هلند آمار ۱۲ بازی ، ۱۵ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده و در حال حاضر به صورت مشترک بهترین گلزن این فصل لیگ هلند است. چندی پیش و به گزارش نشریه گاتزتا دلا اسپورت باشگاه اینتر نیز در پی مصدومیت آرناتوویچ و شرایط نه چندان مناسب الکسیس سانچز به فکر جذب مهاجمی جدید در ژانویه افتاده اند. طبق گزارش این نشریه گلزن مکزیکی فاینورد و آقای گل فعلی مشترک اردیویزه هلند، گزینه اصلی نراتزوری است که البته ارزان‌قیمت نخواهد بود.

گفته می شود باشگاه فاینورد برای فروش سانتیاگو خیمنز مهاجم مکزیکی خود که مورد توجه چند باشگاه دیگر از جمله رئال مادرید، تاتنهام، آرسنال و چلسی نیز قرار گرفته مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون یورو درخواست خواهد کرد.

۱۰۰۹