حمایت ستاره منچستریونایتد از برنده جایزه یاشین پس از حواشی مراسم توپ طلا

حمایت ستاره منچستریونایتد از برنده جایزه یاشین پس از حواشی مراسم توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - لیساندرو مارتینز ستاره آرژانتینی منچستریونایتد از هوادارانی که در جریان مراسم توپ طلا به هو کردن امیلیانو مارتینز پرداختند، انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه در جریان مراسم توپ طلا، امیلیان مارتینز به جایزه یاشین (بهترین دروازه بان سال) رسید. این جایزه به خاطر عملکرد بی نظیر او در جام جهانی 2022 قطر داده شد. در زمانی که جایزه یاشین به مارتینز اهدا شد، یک ویدئو کوتاه از سیو بی نظیر مارتینز در برابر ضربه رندال کولو موانی در فینال جام جهانی 2022 در مقابل فرانسه پخش شد که خیلی سریع، هواداران حاضر در سالن به هو کردن آن پرداختند. دیدیه دروگبا که مجری مراسم بود از هواداران خواست تا به دروازه بان آرژانتینی احترام بگذارند. 

به نقل از سایت گل، حالا لیساندرو مارتینز به TyC Sports گفت: "بدون شک، باید او به احترام می گذاشتند. حالا هر بازیکنی باشد. حقیقت این است که من عاشق رفتار دیبو شدم. او یک الگوی مناسب برای همه است و متاسفم که او را در جریان مراسم توپ طلا هو کردند."

امیلیانو مارتینز یکی از مهره های کلیدی آرژانتین در قهرمانی جام جهانی 2022 بود و توانست 3 کلین شیت در 7 بازی به ثبت برساند و همچنین چهار پنالتی مهار کند. 

4416