کریم‌زاده: برد را به زنان رفسنجانی تقدیم می‌کنم/ خدابنده‌لو: امیدوارم در سیرجان طلسم را بشکنیم

کریم‌زاده: برد را به زنان رفسنجانی تقدیم می‌کنم/ خدابنده‌لو: امیدوارم در سیرجان طلسم را بشکنیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن بومی مس رفسنجان پیروزی تیمش برابر فولاد را به هواداران خانم به‌واسطه اولین حضورشان در ورزشگاه‌ها تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی، محمدحسین کریم‌زاده پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار کرد: از مردم عزیز رفسنجان که آمدند و ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. اتفاق خیلی ویژه حضور بانوان رفسنجانی بود که به نوبه خودم این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنم که حضورشان پررنگ بود و توانستیم سه امتیازی را بگیریم.

او در این‌باره که مس در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب می‌کند، گفت: اوایل فصل تغییرات زیادی داشتیم؛ چه کادر مدیریتی، چه کادر فنی و بازیکنان و طبیعی بود که زمان لازم دارد و خدا را شکر به آن ریتم رسیدیم و همه بچه‌ها چه آن‌ها که فیکس هستند چه آن‌ها که به زمین می‌آیند و چه آن‌ها که بازی نمی‌کنند یکدست شده‌اند.

وی درباره صد گله شدن شیمبا گفت: شیمبا مرد بسیار دوست داشتنی، باشخصیت و جنتلمنی است و حداقل از نظر من ۴ تا ۵ سال دیگر می‌تواند بازی کند.

کریم‌زاد درباره عملکرد خودش در این بازی نیز گفت: شب قبل از بازی آنالیز داشتیم و توانستم از بیان مربیان استفاده کنم و چند حمله را پایه‌ریزی کنم. کلاً تیم ما امروز خوب بود و من توانستم جزیی از تیم باشم و کارهایی که از من خواسته بودند را انجام دهم.

خدابنده‌لو: امیدوارم در سیرجان طلسم را بشکنیم!

همچنین محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار کرد: روز خوبی را توانستیم بسازیم. خوشحالم که هواداران خانم آمدند و هم ورزشگاه پر شد. بیش‌تر از این خوشحالیم که در روز افتتاحیه یک ورزشگاه خوب توانستیم دست پر بیرون بیاییم و روند بردهای خود را ادامه دهیم و امیدوارم در ادامه لیگ هم همین نوع فوتبال و نتیجه‌گیری را داشته باشیم.

او درباره عملکرد شیمبا و صدگله شدن او، گفت: تیم خیلی خوبی داریم و شیمبا هم پس از اضافه شدنش به تیم خیلی کمک کرده و نباید از سجاد شهباززاده غافل شد او هم فوتبالیست خوبی است و رقابت تنگاتنگی دارند ولی من هم خوشحالم که شیمبا توانست صدویکمین گل خود را در این بازی بزند و امیدوارم او مثل بقیه بچه‌ها این روند را ادامه دهد.

خدابنده‌لو درباره داربی استان کرمان در هفته آینده نیز گفت: تا آنجا که می‌دانم مس برابر گل گهر برد نداشته و امیدوارم این طلسم را بشکنیم و برای من بازی خاص محسوب می‌شود؛ بازی برابر تیم سابقم. احترام خاصی برای آن‌ها قائلم و امیدوارم در طول هفته تمرینات خوبی داشته باشیم تا از سیرجان دست پر بیرون بیاییم و اگر ببریم می‌توانیم خود را به بالانشینان نزدیک کنیم.

وی درباره زدن گل افتتاحیه ورزشگاه توسط خودش گفت: از این بابت خوشحالم که اولین گل را در این ورزشگاه من زدم. در مورد شوت نیز همکاری بازیکنان بود که به من ختم شد. در مورد این که بگوییم مس تیم مدعی است، زود است اما فکر می‌کنم تیم قابل احترامی خواهد بود و باید همین روند را حفظ کرده و رویاپردازی نکنیم. قطعاً اگر همین شرایط را حفظ کنیم و در ادامه لیگ این نوع بازی را انجام دهیم می توانیم جزو بالانشینان باشیم و رتبه بهتری از سال قبل کسب کنیم.

2636