انگشت اتهام تی‌تی‌ها به فرشید اسماعیلی بابت محرومیت آلوز برابر استقلال

انگشت اتهام تی‌تی‌ها به فرشید اسماعیلی بابت محرومیت آلوز برابر استقلال

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تراکتور، فرشید اسماعیلی را مقصر محرومیت ریکاردو آلوز برابر استقلال می‌دانند.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتوری‌هاست که روز خوبی را جلوی نساجی سپری کرد اما بدترین اتفاق برای او و تراکتوری‌ها، محرومیت این بازیکن از دیدار بعدی تیمش بود.

در دقیقه ۹۰ و زمانی که آلوز می‌خواست پشت ضربه ایستگاهی قرار بگیرد، با فرشید اسماعیلی بگو مگوی کوچکی داشت و داور مسابقه به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد که البته به نظر هواداران تراکتور، تصمیم سلطانی در این صحنه مبنی بر نشان دادن کارت زرد به ریکی سخت‌گیرانه بود چرا که ستاره پرتغالی در آن صحنه، کار خاصی انجام نداد.

همین کارت زرد کافی بود تا ریکی که می‌دانست با کارت گرفتن در این مسابقه دیدار بعدی برابر استقلال را از دست خواهد داد، از کوره در برود و اعتراض شدیدی به قاضی میدان داشته باشد. درنهایت هم سلطانی باتوجه به اعتراضات شدید ریکاردو دومین کارت زرد وی را هم داد تا بازیکن پرتغالی را از زمین اخراج کند و آلوز باتوجه به چهار کارته شدن و دریافت کارت قرمز دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شود.

این موضوع که منجر به اعتراض شدید هواداران تراکتور به داور مسابقه در پایان دیدار شد، از نظر تی‌تی‌ها یک مقصر دیگر هم دارد و آن بازیکن سابقاً استقلالی نساجی یعنی فرشید اسماعیلی است که باعث دریافت کارت زرد توسط آلوز شد. موضوعی که تراکتوری‌ها را در آستانه بازی با استقلال عصبانی کرده و اعتراضات زیادی را به این بازیکن روانه کرده است و پرشورها در فضای مجازی از خجالت این بازیکن حسابی درآمده‌اند!

1997