احساس خطر در دوشنبه؛ انتظارات از این 3 پرسپولیسی بالاست

احساس خطر در دوشنبه؛ انتظارات از این 3 پرسپولیسی بالاست

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکنان پرسپولیس این روزها از فرم ایده‌آل‌شان فاصله دارند. وضعیتی که باید تا روز بازی با استقلال تاجیکستان تمام شود.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پرسپولیس بعد از تساوی غیر منتظره مقابل صنعت نفت آبادان در حال پیگیری است. بازی بعدی پرسپولیس مقابل تیم استقلال تاجیکستان است که روز سه‌شنبه در شهر دوشنبه ازبکستان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس دو بازی آخرش در لیگ برتر را مقابل تیم‌های ملوان و صنعت نفت با تساوی تمام کرده است. این در حالیست که انتظار می‌رفت شاگردان یحیی گل‌محمدی در هر دو بازی پیروز شوند.

این نتایج نشان می‌دهد بعضی از بازیکنان تیم از آمادگی لازم به دور هستند و به همین دلیل نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. نکته عجیب این است که بازیکنانی افت کرده‌اند که کمتر از یک ماه پیش در بهترین وضعیت بودند و بازی‌های درخشانی از خودشان ارائه می‌دادند.

یکی از این بازیکنان مسعود ریگی است. ریگی در بازی مقابل الدحیل در قطر یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و به قدری خوب بازی کرد که همه طرفداران این تیم را سورپرایز کرد.

اما از آن بازی به بعد کم کم افت کرد. او در بازی مقابل ملوان یکی از پراشتباه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود. توپ‌های زیادی را لو داد و در کار انتقال از دفاع به حمله اصلا موفق نبود. در بازی با صنعت نفت هم از روزهای خوبش فاصله داشت.

نفر بعدی شهاب زاهدی است. شهاب هم در بازی با الدحیل خوب بود و تاثیر مهمی روی تک گل پرسپولیس داشت. بعد از آن بازی هم تک گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان را زد. سپس در بازی پیکان هت‌تریک کرد.

اما بعد از آن دوران افت او هم شروع شد. در بازی با استقلال تاجیکستان یک پاس گل داد اما در دو بازی مقابل ملوان و صنعت هیچ نشانی از آن مهاجم خطرناک و گلزن نداشت.

در این بین اما وضعیت امیری متفاوت است. دوران مصدومیت او بیش از حد انتظار طول کشید. اما او از دیروز به تمرینات گروهی اضافه شده است و یحیی گل‌محمدی می‌تواند از این بازیکن در بازی با استقلال تاجیکستان استفاده کند.

اما مساله مبهم میزان آمادگی امیری است. پرسپولیس همین حالا بازیکن ناآماده کم ندارد و نیاز است امیری با آمادگی کاملی به تیم اضافه شود. آمادگی او در کنار آمادگی نفراتی مثل ریگی و زاهدی می‌تواند به گرفتن نتیجه مطلوب در شهر دوشنبه کمک کند.

1359