عبدی: برای بازی فردا تمرکز لازم را داریم/ تیم ما دچار بدشانسی شده است

عبدی: برای بازی فردا تمرکز لازم را داریم/ تیم ما دچار بدشانسی شده است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: اطمینان دارم تیم هر هفته بهتر می‌شود زیرا در چند هفته اخیر بازی‌های خوبی کرده‌ایم.

به گزارش فوتبالی، مهرداد عبدی در نشست خبری پیش از بازی با نوبهار ازبکستان اظهار داشت: در این هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از اهمیت این مسابقه اطلاع داریم.در بازی قبلی هم می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم اما روی اشتباهات خودمان نتیجه را دادیم. برای بازی فردا تمرکز لازم را داریم و امیدوارم تمام نکات لازم را رعایت کنیم تا سربلند بیرون بیاییم.

کاپیتان نساجی درخصوص اینکه مهدی رحمتی خیلی تلاش دارد سطح توقع و انتظارات را بین هواداران این تیم جا اندازد و آیا سطح توقع آنها از این تیم که بضاعت کمتری نسبت به سایر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان دارد به جا است، گفت: خیلی خوب است که هواداران از ما توقع دارند زیرا پتانسیل نساجی را می‌بینند اما شاید با این توقع زیاد برخی بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند. البته بازیکن خوب باید خودش را با این شرایط وفق بدهد. تیم ما هم دچار بدشانسی شده و روی اشتباهات فردی برخی بازی‌ها را از دست دادیم. البته اطمینان دارم نساجی هر هفته بهتر می‌شود زیرا در چند هفته اخیر بازی‌های خوبی کرده‌ایم. باعث افتخار است که هواداران از ما توقع دارند.

2636