عکس؛ اشتباه عجیب امیلیانو مارتینز که باعث گل خوردن استون ویلا شد

عکس؛ اشتباه عجیب امیلیانو مارتینز که باعث گل خوردن استون ویلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته یازدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، ناتینگهام فارست و استون ویلا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی ناتینگهام فارست که میزبان بود موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین که تیم باشگاهی اش استون ویلا است، یک اشتباه عجیب و غریب داشت و موجب گل خوردن تیمش شد. در دقیقه 47 بازی اورل مانگالا بازیکن ناتینگهام فارست به سوی دروازه استون ویلا اقدام به شوتزنی کرد. امیلیانو مارتینز با یک شیرجه قصد مهار توپ را داشت اما او به شکلی این توپ را لمس کرد که توپ به سمت دروازه استون ویلا برگشت و در نهایت دروازه باز شد. امیلیانو مارتینز تلاش کرد که جلوی ورود توپ به دروازه را بگیرد اما دیگر دیر شده بود و توپ از خط دروازه عبور کرده است.

امیلیانو مارتینز در روز های گذشته جایزه بهترین دروازه بان سال 2023 یا همان جایزه لئو یاشین را به دست آورده بود و اکنون با این اشتباه انتقاد های زیادی به سمت و سوی او روانه شده است و خیلی ها معتقدند که او بهترین دروازه بان سال 2023 نبوده است.

1470