تاثیر قهرمانی در جام جهانی روی عملکرد دروازه‌بان آرژانتینی

تاثیر قهرمانی در جام جهانی روی عملکرد دروازه‌بان آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتینی استون ویلا می گوید که قهرمانی در جام جهانی و پیروزی در فینال این تورنمنت مقابل فرانسه، باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح بازی او شده است.

به گزارش فوتبالی، در سال 2022، آرژانتین به رهبری لیونل مسی موفق شد بعد از مدت ها به قهرمانی جام جهانی برسد. امیلیانو مارتینز در آن تورنمنت وظیفه بسته نگه داشتن دروازه آلبی سلسته را داشت و در حقیقت به خوبی توانست کارش را انجام دهد. او در فینال این رقابت ها مقابل فرانسه، یک سیو دیدنی مقابل رندال کولو موانی داشت که شاید مهم ترین دلیل پیروزی آرژانتین در فینال بود. مارتینز همچنین توانست جایزه یاشین 2023 را تصاحب کند. 

مارتینز به لکیپ گفت: "فینال جام جهانی مقابل فرانسه؟ برای 75 دقیقه، یک بازی استثنایی به نمایش گذاشتیم و بهترین بازی ما در طول تورنمنت بود. زیبایی فوتبال همین است که در 10 دقیقه همه چیز می تواند تغییر کند، اما این بازی مرا به بازیکن بهتری تبدیل کرد. درد کشیدن برای کسب پیروزی، داستان زندگی من است."

البته مارتینز در دیدار دیروز استون ویلا در خانه ناتینگهام فارست یک اشتباه مضحک داشت که باعث شکست دو بر صفر تیمش نیز شد. بازی بعدی شاگردان اونای امری، در روز پنج شنبه مقابل آ زد آلکمار در رقابت های لیگ کنفرانس خواهد بود.

4416