گلزن شمس‌آذر به استقلال و تراکتور: در هر ورزشگاهی دنبال برد هستیم

گلزن شمس‌آذر به استقلال و تراکتور: در هر ورزشگاهی دنبال برد هستیم

پایگاه خبری فوتبالی -  گلزن شمس‌آذر به استقلال و تراکتور می‌گوید این تیم مقابل هر تیمی در هر شهری برای برد بازی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، امیرمحمد نسایی به خاطر گلهای نسبتا مشابهی که به استقلال و تراکتور زده، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

هافبک شمس‌آذر در ابتدای صحبت‌های خود با فوتبالی، به نتایج خوب اخیر تیمش اشاره می‌کند: «خدا را شکر توانستیم دو برد خارج از خانه خوب داشته باشیم. البته ما مس رفسنجان را هم بیرون خانه با سه گل شکست دادیم و مقابل استقلال خوزستان هم تا دقایق آخر جلو بودیم و باتوجه به اشتباه فردی گل خوردیم. تیم جوانی داریم و میانگین سنی ما مقابل استقلال ۲۴ یا ۲۵ سال بود. شرایط سخت بود ولی توانستیم برگردیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.»

نسایی مدعی است او و همبازیانش مقابل هر تیمی در هر شهری برای برد بازی می‌کنند: «اگر بازی‌ها را دیده باشید، ما در هر سه بازی پرس از بالا گذاشته بودیم و می‌خواستیم در هر سه دیدار برنده باشیم. بازی با استقلال هم پنالتی حریف اشتباه بود که کارشناسان تایید کردند و گل دیگری که خوردیم از روی اشتباهات فردی بود. می‌خواستیم گل سوم را هم بزنیم که نشد و ما مقابل هر تیمی در هر شهر و ورزشگاهی دنبال برد هستیم و برای ما فرقی ندارد.»

وی‌ که دو‌ گل حساس به استقلال و تراکتور زده در این رابطه اظهار داشت: «تلاشی که می‌کنیم و کمک بچه‌ها باعث شد گل‌های حساسی به تراکتور و استقلال بزنم. البته من به مس رفسنجان هم گل زدم که گل به خودی ثبت شد. امیدوارم این روند را ادامه داده و به خودم و تیمم کمک کنم. مقابل پرسپولیس و سپاهان بازی نکردم و مقابل این تیم‌ها و سایر تیم‌ها هم تمام تلاشم را می‌کنم.»

گلزن شمس‌آذر در اتفاقی نادر در یک زمان مشترک و به یک شکل دروازه استقلال و تراکتور را باز کرده است. توضیح او را در این زمینه بخوانید: «بازیکنی که پاس گل‌ها را ارسال کرد، پارسال هم با هم بودیم و بازی‌ وی را می‌دانم که کجا ارسال می‌کند و به نوعی بازی‌خوانی می‌کنم. مدل بازی ما هم این‌ چنین است که وقتی بازیکنی برای ارسال می‌رود، بازیکنی از پشت مهاجم اضافه می‌شود و شکر خدا این اتفاق افتاد. انشاالله تیم‌های دیگر آنالیز نکنند و باز هم همین‌جوری گل بزنیم!»

نسایی در پایان راجع به بازی آینده این تیم برابر پیکان هم عنوان داشت: «اتفاقاً بازی با پیکان اصلاً آسان نیست و سخت‌تر هم هست. بازی با استقلال و تراکتور انگیزه خاص خود را دارد. پیکان تیمی جوان و دونده است و فاصله امتیازی کمی با این تیم داریم که می‌توان گفت این مسابقه شش امتیازی است و امیدوارم در این بازی رتبه خودمان را تک‌ رقمی کنیم. البته اگر آن سه امتیازی که کسر شد و نمی‌دانیم برمی‌گردد یا نه را به ما می‌دادند الان هفتم یا هشتم ‌جدول بودیم و این رتبه بسیار خوبی برای ما در سال اول حضورمان در لیگ برتر بود.»

1997