رتکلیف جانشین تن‌هاگ را انتخاب کرد؟

رتکلیف جانشین تن‌هاگ را انتخاب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط بحرانی منچستریونایتد در سالهای اخیر باعث شده تا آنها در بازار نقل و انتقالات حتی توان رقابت با برایتون را هم برای جذب بازیکنان جوان نداشته باشند!

به گزارش فوتبالی، یونایتد از سال 2017 تا کنون بیش از یک میلیارد پوند در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده که در این مدت توفیق چندانی نداشته و فقط جام اتحادیه را برده است . سر جیم رتکلیف اخیرا برا یخرید 25 درصد از سهام یونایتد به توافق رسیده است که در نظر دارد که شیاطین سرخ را به روزهای اوجشان برگرداند. 

اینئوس، شرکتی که تملکش به عهده رتکلیف است، تصور می کند که شرایط بحرانی منچستریونایتد باعث می شود تا ستارگان جوان ترجیح بدهند که به انها ملحق نشوند. در حقیقت این باشگاه در نظر دارد که مدلی نظیر منچسترسیتی، لایپزیش، سالزبورگ یا برایتون در سالهای اخیر را پیاده کند و با جذب و پرورش استعدادهای جوان بتواند با سایر باشگاه ها رقابت کند. یکی از منابع درون اینئوس به فوتبال اینسایدر گفته است :" در حال حاضر یونایتد نمی تواند بهترین بازیکنان جوان را بخرد و این چیزی است که ما را می کشد. نمی توانیم با برایتون رقابت کنیم چه برسد به منچسترسیتی."

در این شرایط رتکلیف در نظر دارد که روبرتو ده زربی سرمربی ایتالیایی برایتون را به عنوان جانشین تن هاگ به خدمت بگیرد. اخراج مربی هلندی قریب الوقوع است چرا که شروع فصل ضعیفی داشته و مربی موفق برایتون می تواند جایگزین او شود.

4125