عبدی: ۳ توپ روی دروازه‌مان آمد و ۳ گل خوردیم

عبدی: ۳ توپ روی دروازه‌مان آمد و ۳ گل خوردیم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم فوتبال نساجی گفت: خودمان هم شوکه شدیم که چرا اینگونه است و هر توپی که می‌آید، وارد دروازه ما می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مهرداد عبدی پس از شکست 3 بر یک نساجی مقابل نوبهار ازبکستان اظهار داشت: سه توپ روی دروازه‌ ما آمد که هر سه تا وارد دروازه شد! خودمان هم شوکه شدیم که چرا اینگونه است و هر توپی که می‌آید، وارد دروازه می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «مشکل تیم نساجی کجاست؟»، تصریح کرد: نمی‌دانم، واقعاً جای تعجب دارد. آنها با سه موقعیت سه گل زدند، اما توپ محمدرضا آزادی از فاصله 30 سانتیمتری وارد دروازه نمی‌شود. تیم شکل خوبی دارد، اما این شرایط عجیبی است و باید اوضاع را درست کنیم.

عبدی در واکنش به شعار هواداران نساجی علیه کادر فنی گفت: این حق طبیعی آنهاست که شاکی باشند. ما نتیجه نگرفتیم و به آنها حق می‌دهیم، ولی اگر تشویق‌ها بیشتر باشد، بهتر است. برخی بازیکنان جدید فکر می‌کردند که جو وطنی قشنگ است، ولی باید فشار آن نیز تحمل شود و من می‌بینم که آنها قادر به تحمل این فشار نیستند. این مسائل باعث استرس شده است. باز هم نمی‌خواهیم به هواداران خُرده بگیریم؛ هر جا که بودیم، پشت سرمان بودند و همیشه حمایت کردند و الان هم شرمنده‌شان هستیم.

9989