خبر بد برای گواردیولا/ دوری طولانی مدت ستاره منچسترسیتی از میادین

خبر بد برای گواردیولا/ دوری طولانی مدت ستاره منچسترسیتی از میادین

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تایید کرد که جان استونز به خاطر مصدومیت، مدتی از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و یانگ بویز در استادیوم اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، سیتیزن ها با درخشش ارلینگ هالند، موفق شدند با حساب سه بر صفر از حریف خود عبور کنند و جواز صعود به مرحله حذفی را به دست بیاورند. اما نکته تلخ این بازی برای گواردیولا، مصدومیت جان استونز در نیمه اول و تعویض اجباری او در بین دو نیمه بود. 

استونز در فصل پیش یکی از مهره های تاثیرگذار سیتی بود، اما در این فصل تنها چهار بار توانسته برای تیمش بازی کند. گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "جان دوباره مصدوم شده و من برایش تاسف می خورم. مصدومیت او یک فقدان بزرگ برای ما خواهد بود. جان به خاطر کارهایی که انجام می دهد، بازیکن بسیار مهمی است. اما حالا باید به فکر ریکاوری باشد، چون هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده. مطمئن هستم که او قوی تر بازخواهد گشت. مدت زمان دوری او را به صورت دقیق نمی دانم، اما فکر کنم برای زمان زیادی او را نداشته باشیم."

4416