دشمن ساپینتو در کمین رکورد فرهاد مجیدی برابر استقلال!

دشمن ساپینتو در کمین رکورد فرهاد مجیدی برابر استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد قنبری گلزن‌ترین بازیکن تراکتور برابر استقلال می‌تواند رکورد فرهاد مجیدی در این بازی را بشکند.

به گزارش فوتبالی، محمد قنبری بازیکنی است که فصل گذشته با به ثمر رساندن سه گل در دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال خوش درخشید و با سه گل زده در کنار سامان نریمان‌جهان برترین گلزنان تاریخ لیگ برتری تی‌تی‌ها برابر استقلال هستند.

قنبری که به واسطه این درخشش نامی خاص برای تیم سرخ تبریزی است، در پوستر رسانه رسمی این باشگاه برای تقابل با استقلال هم دیده می‌شود تا قرمزها خیلی نامحسوس برای رقیب این هفته خود کری بخوانند.

اما وینگر ارومیه‌ای در صورت گلزنی مجدد به استقلال در این بازی می‌تواند به یک رکورد دیگر در تاریخ هماوردی دو تیم برسد. فرهاد مجیدی و مهدی قایدی تنها بازیکنانی هستند که در سه دیدار متمایز این دو تیم گلزنی کرده‌اند و قنبری در صورت باز کردن دروازه سیدحسین حسینی در آزادی علاوه بر رسیدن به این رکورد اسطوره استقلال، به اولین بازیکن تراکتور تبدیل می‌شود که چنین کاری انجام می‌دهد و البته این رکورد را در سه دیدار متوالی به دست خواهد آورد.

باید دید قنبری که در گفتگویی مدعی شده بود هواداران استقلال واکنش بدی به گل‌های وی نداشته‌اند، در بازی این هفته چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند همانند سال گذشته پرفروغ باشد یا خیر.

1997