پس از رونالدو، ستاره سابق منچسترسیتی هم در عربستان سرمایه‌گذاری کرد

پس از رونالدو، ستاره سابق منچسترسیتی هم در عربستان سرمایه‌گذاری کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ریاض محرز ستاره الجزایری سابق منچسترسیتی که در حال حاضر در الاهلی توپ می زند، تصمیم گرفته که در عربستان سرمایه گذاری کند.

به گزارش فوتبالی، تنها سه ماه پس از ورود محرز به شهر جده در عربستان، این ستاره تصمیم گرفته است که به سراغ سرمایه گذاری در این کشور برود.  این بازیکن در تابستان گذشته و پس از قهرمانی اروپا تصمیم گرفت که سیتی را ترک کند و تا سال 2027 با الاهلی قرارداد امضا کرد.

حالا شبکه فروش املاک عربستان اعلام کرده است که ریاض محرز به تازگی خانه ای را برای خودش در جده خریده است و بدین ترتیب او اولین ستاره فوتبال بین المللی است که به سراغ سرمایه گذاری در این کشور رفته است. 

در حقیقت محرز در نظر دارد که به ثبات بیشتری در زندگی شخصی خود در کنار همسرش تیلور وارد برسد. ریاض در ماه سپتامبر مراسم ازدواج خود را در لندن برگزار کرده بود. 

البته پیش از این نیز کریستیانو رونالدو به سراغ سرمایه گذاری در عربستان رفته بود اما نه در املاک. در حقیقت شرکت URSU که زیر نظر کریستیانو رونالدو  و در حوزه تولید آب معدنی فعالیت می کند،  در قراردادی با وزارت سرگرمی عربستان تصمیم گرفت که به اسپانسر رویدادهای مختلف در این کشور تبدیل شود.

4125