النصر به پنج هم‌تیمی رونالدو پیشنهاد تمدید قرارداد داد

النصر به پنج هم‌تیمی رونالدو پیشنهاد تمدید قرارداد داد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فوتبال النصر عربستان از ترس جدایی شمار زیادی از ستارگانش در پایان فصل 24-2023 دست به کار شده تا  با تمدید قرارداد، مانع از رفتن آنها شود.

به گزارش فوتبالی، النصر شروع فصل خوبی داشته است چرا که در حال حاضر در رتبه دوم لیگ عربستان قرار دارد، صدرنشین گروهش در لیگ قهرمانان آسیاست و به یک چهارم نهایی جام حذفی عربستان راه یافته است.

الریاضیه گزارش داده است که مدیران النصر مذاکرات را برای تمدید قرارداد عبدالله العمری، علی الحسن، سامی النجعی ، ایمن یحیی و محمد مران آغاز کرده اند و در نظر دارند که قرارداد این پنج بازیکن را تمدید کنند. 

این نشریه گزارش داده است که قراردادهای این پنج بازیکن در پایان فصل به اتمام می رسد و النصر در تلاش است تا قراردادهای آنها را تمدید کند تا مانع از جدایی این بازیکنان تمدید شود. النصر مذاکرات خوبی برای تمدید قرارداد العمری و یحیی داشته است و هیچ بعید نیست که به زودی تمدید قرارداد آنها اعلام شود.  از سویی النصر روی تمدید قرارداد خالد العنام نیز کار می کند. 

از طرفی دیگر به نظر می رسد که ولید عبدالله و محمد قاسم در پایان فصل با اتمام قراردادشان از النصر جدا شود چون پیشنهادی برای تمدید به آنها داده نشده است. 

النصر در تابستان به قهرمانی جام باشگاه های عرب رسید و امیدوار است که فصل خوبی داشته باشد.

4125