نگرانی گواردیولا از مصدومیت ستاره مهم تیمش

نگرانی گواردیولا از مصدومیت ستاره مهم تیمش

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا، پس از مصدومیت اخیر جان استونز، ادعا کرده است که منچستر سیتی ممکن است به دردسر بیفتد.

به گزارش فوتبالی، تیم انگلیسی، پس از اینکه استونز در بین دو نیمه بازی مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان، به دلیل مصدومیت تعویض شد، منتظر بررسی‌های بیشتر بر روی او خواهد بود. استونز به تازگی و پس از دو ماه دوری به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، به میادین بازگشته بود. گواردیولا اعلام کرده که این مدافع 29 ساله ممکن است مدتی از میادین به دور باشد و مصدومیت او را خبری واقعا بد عنوان کرد. سرمربی اسپانیایی در اینباره افزود:" مشکل این است که ما جان و رودری را همزمان با هم در زمین قرار می‌دهیم. حالا ما مشکل خواهیم داشت زیرا باید کمی متفاوت بازی کنیم، مانند اتفاقی که در بازی با آرسنال رخ داد. ما همچنان احساس خوبی نداریم و آماده نیستیم که تغییرات زیادی را ایجاد کنیم."

مصدومیت استونز می‌تواند در خط هافبک من سیتی بسیار تاثیرگذار باشد، خط هافبکی که همچنان تحت تاثیر نبود کوین دی بروینه قرار دارد و باید دید که گواردیولا برای مقابله با نبود یک مهره تاثیرگذار دیگر خود، چه راهکاری را اتخاذ خواهد کرد. 

سیتیزن‌ها، شنبه باید به لندن سفر کنند تا در مقابل شاگردان پوچتینو قرار بگیرند.

2102