مس سونگون: داور از برخورد توپ به خودش مطلع نبود!

مس سونگون: داور از برخورد توپ به خودش مطلع نبود!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه مس سونگون با انتشار بیانیه‌ای به داور دیدار تیمش با نفت مسجدسلیمان معترض شد.

به گزارش فوتبالی، مس سونگون در ادامه سقوط آزاد خود مقابل نفت مسجدسلیمان هم شکست خورد تا پنجمین شکست خود را در شش بازی اخیر تجربه کند. این درحالی است که تیم ورزقانی از چهار بازی ابتدایی خود ۱۲ امتیاز گرفته بود ولی حالا پس از گذشت ۱۰ هفته ۱۳ امتیازی است.

در همین راستا نارنجی‌پوشان سونگون پس از باخت به نفت مسجدسلیمان با انتشار بیانیه‌ای به داوری این مسابقه اعتراض داشته‌اند و مدعی شده‌اند در ادامه سریال تصمیمات تاثیرگذار داوری به ضرر تیم خود، در مسجدسلیمان اتفاقی رخ داده که باعث ایجاد تردید و شبهات زیادی شده است!

عمده اعتراضات سونگونی‌ها به نیمه دوم بازی و زمانی است که داور گل این تیم را پس از مشورت با کمک خود مردود اعلام کرده است. مس مدعی است داور گل را پذیرفته بوده و پس از اعتراض حریف، داور چهارم، داور وسط را فراخوانده و به او اعلام کرده در صحنه گل توپ به وی برخورد کرده است و داور به این دلیل گل را قبول نکرده است.

سوالی که مس سونگون مطرح کرده این است که چرا داور خود از برخورد توپ به خودش مطلع نبوده و پس از تذکر داور چهارم متوجه این موضوع شده است! البته که نباید یک طرفه به قاضی رفت و این ادعای مسی‌ها برای مردود اعلام شدن گل بوده است.

1997