خیال هواداران النصر راحت شد؛ بازگشت رونالدو به تمرینات

خیال هواداران النصر راحت شد؛ بازگشت رونالدو به تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در تمرین روز پنجشنبه النصر حضور پیدا کرده است و مشکلی برای بازی شنبه مقابل الوحده در لیگ عربستان ندارد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی النصر و الدحیل حضور نداشت که غیبت او جنجال زیادی را ایجاد کرد. کاسترو سرمربی النصر اعلام کرده بود که کریستیانو به علت خستگی در این بازی حضور نداشته اما مشکلش جدی نیست و به بازی مقابل الوحده می رسد. البته آیمریک لاپورت مدافع فرانسوی - اسپانیایی که در بازی با الخلیج مصدوم شد، هنوز به تمرینات برنگشته است.

النصر در حال حاضر چهار امتیاز تا الهلال صدرنشین فاصله دارد و به همین خاطر برایشان خیلی مهم است که در مقابل الوحده پیروز شوند تا به جنگ برای صدرنشینی در لیگ عربستان ادامه بدهند. در حقیقت آنها نمی خواهند که برای یک بار دیگر در حضور رونالدو، جام را از دست بدهند و به رقابت با الهلال ادامه خواهند داد.

کریستیانو رونالدو بعد از بازی النصر و الوحده باید به اردوی تیم ملی پرتغال ملحق شود. پرتغالی ها با هدایت روبرتو مارتینز با کسب هشت برد از هشت بازی با شایستگی به یورو 2024 راه یافتند و حالا باید دو بازی تشریفاتی مقابل لیختن اشتاین و ایسلند داشته باشند که پیروزی در این دو بازی می تواند به حفظ روندشان و 30 امتیازی شدن در مرحله گروهی کمک کند.

4125