عملکرد رونالدو به تفکیک سه ماه ابتدایی این فصل

عملکرد رونالدو به تفکیک سه ماه ابتدایی این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2023/24 برای کریستیانو رونالدو یک فصل خوب تا اینجای کار بوده است و ستاره پرتغالی عملکرد بسیار خوبی را از خودش در این رقابت ها نشان داده است.

به گزارش فوتبالی ، النصر عربستان امروز قرار است از ساعت 21:30 به وقت ایران در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان به مصاف تیم الوحده برود و به این ترتیب کریس رونالدو در این بازی به میدان خواهد رفت و باید دید که عملکرد او در این دیدار به چه شکل خواهد بود.

رونالدو در ماه اوت میلادی که اولین ماه این فصل بود، موفق شد یازده گل به ثمر برساند و سه پاس گل بدهد. از سوی دیگر کریس رونالدو در ماه سپتامبر که دومین ماه این فصل بود توانست پنج گل به ثمر برساند و سه پاس گل بدهد. رونالدو در ماه اکتبر هم تا اینجای کار هشت گل به ثمر رسانده است و سه پاس گل داده است.

کریستیانو رونالدو در حال حاضر با زدن دوازده گل در لیگ حرفه ای عربستان آقای گل این فصل از رقابت ها است. البته الکساندر میتروویچ از الهلال عربستان فعلا یازده گله است و در تعقیب کریس رونالدو است و باید دید که ستاره پرتغالی می تواند در بازی مقابل الوحده از رقیب خود فاصله بگیرد یا خیر.

1470