امید کمرنگ پرسپولیس؛ النصر با ستاره‌های کمتر

امید کمرنگ پرسپولیس؛ النصر با ستاره‌های کمتر

پایگاه خبری فوتبالی- النصر در دیدار برابر الدحیل بدون رونالدو به میدان رفت و پیش‌بینی می‌شود برای بازی با پرسپولیس هم به چند ستاره این تیم استراحت داده شود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در دور رفت بازی‌های آسیایی با دو برد ارزشمند به هوادارانش وعده یک صعود آسان را داده بود با تساوی در اولین بازی برگشت در شرایطی کاملا متفاوت قرار گرفته است. شاگردان یحیی گل‌محمدی حالا مانده‌اند با دو حریف قدرتمند و نیاز به 6 و یا حداقل 4 امتیاز و این بدان معنی است که پرسپولیس باید حتما از النصر امتیاز بگیرد. 

اتفاقی که هیچ تیمی در دور رفت موفق به انجام آن نشد. این تیم وقتی ترسناک‌تر می‌شود که بدانیم آن‌ها در 17 بازی گذشته خود در آسیا و در لیگ عربستان فقط یک تساوی داشته‌اند و آخرین باخت آنها به 27 مرداد مقابل تیم التعاون برمی‌گردد. این آمار و ارقام و همچنین نگاهی به ترکیب النصر شاید شانس پرسپولیس برای رسیدن به امتیاز را نزدیک به صفر برآورد کند با این حال فوتبال است و اتفاقاتش.

 یک مساله‌ای که می‌تواند پرسپولیسی‌ها را کمی امیدوار کند، اینکه النصر 3 روز بعد از بازی با پرسپولیس باید در لیگ عربستان به مصاف الهلال برود، تیمی که صدرنشین لیگ است و النصر اگر موفق به شکست آنها نشود اختلاف امتیازش با صدر زیاد شده و شانس قهرمانی در این مقطع برایش کمی کمرنگ خواهد شد. 

همین مساله می‌تواند یحیی را امیدوار کند که با توجه به حاشیه امنیت النصر در صدر جدول لیگ قهرمانان آسیا و در پیش داشتن این بازی حساس لوئیس کاسترو به چند ستاره تیمش استراحت بدهد. البته النصر آنقدر ستاره دارد که غیبت چند بازیکن اصلی تغییری در اقتدار آنها ایجاد نکند با این حال این اتفاق – البته در صورتی که رخ دهد - می‌تواند به اعتماد به نفس پرسپولیس کمک کند. 

4326