درخواست مدیران پرسپولیس از هواداران؛ از تیم حمایت کنید

درخواست مدیران پرسپولیس از هواداران؛ از تیم حمایت کنید

پایگاه خبری فوتبالی – فردا در حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر پرسپولیس در اصفهان میهمان سپاهان خواهد بود. این بازی از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان و با سوت موعود بنیادی‌فر آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دو تساوی در لیگ و یک تساوی در آسیا این تصور را به وجود آورده است که پرسپولیس در وضعیت ایده‌آلی به سر نمی‌برد. در طرف مقابل سپاهان بعد از تساوی با نساجی و شکست مقابل ملوان توانست با یک برد 9 بر صفر مقابل آلمالیق ازبکستان در آسیا روحیه‌اش را بازیابی کند.

از طرفی پرسپولیس با مشکلات دیگری هم دست به گریبان است. تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی این تیم مصدوم هستند و به بازی با سپاهان نمی‌‌رسند. تعداد دیگری هم سرما خورده‌اند و از نظر بدنی شرایط ایده‌آلی ندارند.

تعدد مشکلات پرسپولیس باعث شده این نگرانی برای هواداران این تیم به وجود بیاید که پرسپولیس در بازی حساس با سپاهان در موضع ضعف قرار دارد و ممکن است نتیجه ایده‌آلی در بازی فردا نگیرد.

شاید همین باعث شده مدیران باشگاه پرسپولیس وارد عمل شوند و اقداماتی برای بالا بردن روحیه تیم‌شان بکنند. مثلا امروز حسین بادامکی معاون ورزشی که به تازگی به این سمت منصوب شده به محل تمرینات پرسپولیس رفت.

تمرین امروز، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان بود و بادامکی به تمرین رفت تا وضعیت تیم را از نزدیک ببیند و با کادر فنی و بازیکنان صحبت کند و وضعیت فنی و روحی تیم را بسنجد.

امروز رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس هم با سایت رسمی این باشگاه یک مصاحبه انگیزشی کرده است. درویش در این مصاحبه از بازیکنان و کادر فنی تیمش دفاع کرده و از این که برخی فرصت را برای به هم ریختن فضای هواداری مناسب دیده‌اند انتقاد کرده است.

درویش البته در همین گفت‌وگو از بدشانسی‌های پرسپولیس (مثل مصدومیت‌های سنگین برخی بازیکنان و بیماری تعداد زیادی از آنها قبل از بازی با استقلال تاجیکستان) صحبت کرده است اما او از هواداران پرسپولیس خواسته با هم متحد باشند و از تیم‌شان حمایت کنند.

1359